Fantasy Boys 2023

 

حوصله ندارم هیچی بنویسم. مثل وقتایی که خودم موفق نمی شم و شکسته خورده و افسرده می شم، کلافه شدم و حالم گرفته... فقط اینکه آدم بی حاشیه ای که کار خودشو می کنه و هیچ ادا اطواری نداره، حتی شانس هم نداره، همیشه نامرئیه! نامرئی! همین.

چیزایی که در طول دیدنش نوشتم رو کپی می کنم فقط. حتی حوصله ندارم مرحله هاشو بنویسم و اضافه کنم.

اولین باره یه برنامه تا این حد زد توی ذوقم...

+ مطمئن نیستم از کی خوشم اومد ولی ازون پسر لوس صورتیه قطعاً از همه بیشتر بدم اومد! :دی و البته اون: ای آینه ی جادویی کی از همه خوشگل تره؟ خودشیفته -__-

+ ته سون از همه جالب تر بود اول.

+ واااااو هر چی می گذره از کی سول بیشتر بدم میاد!!! چه خوب گفت مربی وکال که کی سول جای گروه باید بره سولو بخونه! وای همچین آدم خودپرستی باید سولو بخونه فقط اصلاً! اینو چه به گروه؟؟؟ و هر چی بیشتر می گذره از ته سون هم بیشتر خوشم میاد! :)

+ تو روح اون تدوین گر... مردم از استرس تا آخر مرحله ی دوم اسم ته سون رو اعلام کنن...

+ وای ته سون وااااای.... یعنی تیم ازین بدتر می شد مگه؟؟؟؟ اون لوس چندش... بقیه همه خارجی.... ته سون طفلک...... چرااااااااااااااااااااااااااااااااااا

+ ته سون می خواست جای هان بین رو بگیره ولی هان بین خییییلی لامصب خفن خوند!^_^ برای اولین بار این یه نفر تو وکال ها واقعاً برام جذاب بود!

+ وااااو تیم shoot out عالی بودن همه بخش ها!!! با اینکه هیچ آدم برجسته و رتبه بالایی نداشتن ولی عالی تمومش کردن عالی!

+ گوگولیییییی گیوره با اون جا خوردناش! ^_^

گیوره رو هم دوست دارم از همون اول! و اینکه تلاش میکنه و هیچ وقت نمیناله که من تازه شروع کردم من یه ماهه کار کردم! و فقط بدون ناله تلاش می کنه و تلاش می کنه و بهتر می شه! خیلی خوشم میاد ازین ادامه دادنش! بهونه نیاوردنش. تلاش کردنش.

+ shoot out رپ هاشون واقعاً خوب بود دلم سوخت براشون.

+ پنجم شدن شیریو.... واقعاً میشد بگی تو رپ کسی آنچنان خاص نیست که گیوره اول باشه ولی تو دنس.... واااو... خیلی بده اینطور نهایی شدن رای ها با رای فن ها!

+ اگه یه جا این لوس ننر رو واقعاً نشناختم سر اجرای مرحله 3 بود! یعنی تموم شد تازه گفتم ا این کجاش بود؟؟؟؟ زدم دوباره دیدم ببینم کدوم بود! :دی همیشه اینطوری آدم باش خب!

+ هماهنگ نبودن... کلی جاش می لنگید... برعکس Shoot out که خیلی هماهنگ بودن...

+ گیوره رو دوست دارم ولی خوشحال شدم گروه ته سون تو رپ اول شد! یه امتیاز وِیژه داره اقلا! :دی

+ دنسر واقعاً بد بود... سونگ مین خوشگله و باحاله و با استعداده ولی اینکه وقتی حتی عالی نیست هم اول شه نامردیه...

+ سانتا؟؟؟29ام؟؟؟؟ وای خدا هنگ کرده بود طفلی. :(

+ بوم جون؟! ایش. واقعاً باید حذف می شد. گند اخلاق. -__-

+ جه مین وقتی با چانگ مین حرف می زد و گفت قیافه خوبی ندارم، چانگ مین ازش پرسید دلت می خواست عمل جراحی کنی تا مثل اونایی که قیافه شون بهتره باشی؟ و در حالی که خودش داشت جواب میداد قطعاً نه، جه مین گفت چون درد داره!!! چانگ مین گفت یعنی اگه درد نداشت انجامش میدادی؟ تا حالا به اینش فکر نکرده بودم! فکر کردم اگه درد نداشت منم حاضر بودم این کارو انجام بدم؟ آینه برداشتم خودمو دیدم و با اینکه می دونم خوشگل نیستم، ولی زشت هم نیستم! ولی باز به این فکر کردم که چی؟ یه ظاهر فیک قشنگ چه فایده داره؟ اگه قرار بود زیبا باشم باید از اول بودم حالا که نیستم چه فایده داره بخوام مصنوعی زیبا باشم؟ نچ. ترجیح می دم خودم باشم حتی اگه زیبا نباشم! البته که زشت هم نیستم! همین که خستم خوبه! :)

+ وااااو این آرامش سانتا خیلی دوست داشتنیه! حتی وقتی مریض بود و نشسته اجرا کرد... :( اصلاً همیشه در آرامشه هر چی که بشه!! احساس می کنم یه جا دیدمش! ولی نمی فهمم چرا و کجا!

+ وقتی از یکی خوشم میاد اصلاً نمی تونم رو چیز دیگه ای تمرکز کنم... :دی لامصب... هیچی از اجراهای گروهی نمی فهمم همش حواسم به ته سونه!

+ خدا رو شکر ته سون همیشه بالا بوده... اگه هی می خواستم استرس حذفشو داشته باشم نابود می شدم. :دی همینطوری هم ازینکه رتبه اش  بیاد پایین استرس می گرفتم آخر هر مرحله! (آره جون خودم! آخرم حذف شد اعصابم ریخت بهم :/ )

+ باورم نمی شد کی سول مرحله 4 اینقدر تغییر کنه!!! بازم خیلی بود که تونست یکم خودشو در راس قرار نده!! و یکم کار تیمی یاد بگیره!

+ چرا سانتا اینقدر آرومه؟؟؟؟؟؟؟؟ O_O

+ اون تدوین گر رو پیدا کنم تیکه تیکه می کنم! همیشه سر اعلام کردن ته سون دو ثانیه است! عوضیییییییی

+ فقط خدا خدا می کردم تو نیمه نهایی ته سون و سونگ مین تو یه تیم نباشن... :(((((

+ ته سون ^_^ وویونگ ^_^

+ هان بین هان بین هان بین....^_^ وای وقتی تو نیمه نهایی هم آرای تماشاچی ها رو گرفت هم رای تهیه کننده واااااو.....سونگ مین یه جوری بت شده بود که انگار هیچ وقت نمی شه بهش رسید و تمام! حتی هان بین هم کاملاً ناامید بود! ولی اینکه بهترین خودشو انجام داد و از فاز ناامیدی دراومد و بالاخره تنها کسی شد که تونست سد سونگ مین رو بشکنه عالی بود.. :))))) من یکم اینطور لحظه ها رو سخت باور دارم ولی یه وقتایی تلاش روی همه چیز رو کم می کنه! شده تا لحظه ی آخر رفتم و ناامید شدم و کنار کشیدم! هیچوقت از پس اون لحظه هه برنیومدم! واسه همین خییییییییییلی برام جذابه رسیدن کسی به این لحظه! اینکه نشه نشه نشه ولی تو روشو کم کنی! و بالاخره بشه! وااای عالی بود عالی بود عالی بود.... واقعاً دیدنش هم فوق العاده است!

+ و اینکه حالا تو بهت اینکه رای تماشاچی ها رو گرفتی و معجزه کردی، حتی تهیه کننده هم تو رو انتخاب کنه... اصلاً چیز بهتری مگه وجود داره؟؟؟ دلم می خواد از شدت ذوق جیغ بزنم چطور هان بین جیغ نزد! :دی

+ آهنگ جین هیونگ  از همه بهتر بود خیلی قشنگ بود! ^_^ اصلاً لحن خوندنشون خیییلی قشنگ بود! صحنه، رقص، همه چی قشنگ بود واااای!

+ چرا ته سون هی بدتر می شه؟ :( تو اجرای نیمه نهایی بخش کی دن خیلی قشنگ بود و داشتم می گفتم بخش اون خیلی بیشتر به چشم میاد تا ته سون! تا اینکه تو آخرین لحظه همون رو ته سون خوند! و دیدم اصصصصصصلاً به چشم نمیاد..... -__- دیدم پس مشکل از پارت نیست از چشمگیر نبودن اجرای ته سونه... :( قبلاً بهتر بود نبود؟ از اول همینطوری بی روح بود؟ شاید واسه همین همه می گفتن خوبی ها ولی یه چیزی کمه... الان حس کردم که دقیقاً منظورشون چیه...  واقعاً به چشم نمیاره خودشو.... :( باید تو همون بخشی که داره می خونه هم تو اکت ها هم صدا یه جذابیتی داشته باشه ولی نداره... و خصوصاً صداش... هیچ حس خاصی نداره :( رفته موهاشم اون رنگی کرده شده گچ دیوار دیوانه. -__-

(لعنتی لعنتی لعنتی... الان وقت دیدن این نوشته نبود واقعاً دلم می خواد فریاد بزنم.... ای خدا... ته سوووووووووووون....... :(((( کی دنی که هی نک و نال می کرد و حتی تلاش نمی کرد رسید اینجا اون وقت ته سون...)

+ بااینکه وویونگ رو دوست دارم، ولی آهنگش بدترین آهنگ بود متاسفانه... :( نه رقص چشمگیری داشت نه خوانش جذابی فقط همون تیکه ی کیدن قشنگ بود و خاص بود توش...

+ خوشحالم جون وون هم بالاخره اول شد! وای اگه این بارم دوم می شد فکر کنم واقعاً افسرده می شد! :دی

+ آخه ببین چطوری زانو به بغل نشسته :( حتی اونقدر تو چشم نیست که تو پشت صحنه ازش بخشی ضبط کرده باشن. همینطوری مظلومممممم...

+ همش هم با ایرانگ چسبیدن به هم مثل چسب دوقلوووو خدااایااااا :)))))))) از دست این ته سون! با چند تا قوی دوست شو اقلاً. :/

+ جای من همین جاست :( اونا با وجود رتبه ی خوبم هم صدام نمی کنن... آه خداااا :((((((((( خیلی بدین دو تاتون..... خیلی بدین.... خیلی بدین خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی... اینطوری نادیده گرفتن رتبه ی 3 خیلی بد بود...

(حتی کپی کردنشون هم داره آزارم می ده دیگه....)

+ جون وون بالاخره اول شد ^_^ بالاخره رو اون تخت پادشاهی می شینه آخیشششش. ^_^

+ به نظرم اکت های صورت ته سون موقع خوندن اصلاً قوی نیست! خیلی ساده می خونه! :دی

+ آهنگ گروه جون وون قوی تر بود! به نظرم تیم بهتری بود.

+ ته سون، ایرانگ؟ حتی تو اون قسمت غذا و نامه و تصویر و حضور والدین هم نقشی نداشتن! :دی منم انگار کسایی که مثل خودم دیده نمی شن و انگار نامرئی ان رو دوست دارم! :(

+ وقتی هیکارو رو اعلام کرد قلبم درد گرفت... واقعاً اصلاً ترسیدم گوش بدم که نفر آخر کیه...

+ چه کاره زشتیه وقتی قراره فقط یه نفر دبیو کنه سه تا کاندید اغلام کنن و بره رو صحنه! واقعاً بویی از انسانیت و شعور بردن اون تولید کننده های برنامه؟

+ کی دن؟؟؟ کی دن؟؟؟ ته سون بیچاره...ته سون طفلک...

+ کاش اصلاً نمی دیدمش... رای گیری مسخره و پاداش های مسخره تر! تو فینال بر اساس رای گیری پاداش بدن آخه؟؟ خب اون گروه همه رفتن بالا دیگه! مسخره ها!از همون موقع که هان بین از اومدن مادر و پدرش تشکر کرد دیگه فهمیدم پارت خانواده ها و نشون دادنشون تو تماشاچی ها یعنی چی! یعنی ته سونی وجود نداره تو تیم دبیو. از همونجا فهمیدم چه خبره دیگه... پاکش می کنم و حالا دیگه دلمم نمی خواد دوباره ببینمش...