Unlock My Boss 2022

 

تا ساعت 3 شب بیدار موندم تا قسمت آخر رو ببینم تموم شه، بلکه با حال خوب برم بخوابم!! ولی الان اینقدر حالم رو گرفت آخرش، اصلاً نوشتنم نمیاد... بعداً می نویسم...

.

.

خب. جالب بود. اساساً مثل مادربزرگ پدربزرگا با پیشرفت تکنولوژی زیاد جور نیستم! ضررش از منفعتش بیشتره از یه جایی به بعد! اینم داستانش در مورد هوش مصنوعی بود. واقعاً منتظر بودم ببینم آخرش چی می شه و جالب هم بود واقعاً! پسره هم خییییلی خوبه لعنتی بازیش! اصلاً تغییر حالت هاش خیلی خوب بود! فکر کنم قبلاً هم یه سریال دیگه ازش دیدم و همینا رو گفتم! :دی

جانگ جو سونگ... وقتی مرد خیلی بد بود... قشنگ مرگ سیریوس و اسنیپ برام تداعی شد... مردن این مدل شخصیت ها چقدر ناراحت کننده است واقعاً... :(

از همون قسمت اول قبل از اون اتفاق، دپرس شدم و گفتم نمیره یه وقت رئیسه. و تا لحظه ی آخر منتظر بودم دوباره زنده ببینمش! خیییییییییییییییییییلی تو ذوقم خورد وقتی سریال به کل تموم شد و به هوش نیومده بود. اصلاً داغون شدم. -__- تو روح اون نویسنده ی بی شعور... نمی شد بره یک سال بعد و تولد دختره، رئیسه به هوش بیاد؟؟ :( لعنت بهت نویسنده ی بی شعور..... :((((( چقدر حالم گرفته شد.... اصلاً تیتراژ پخش شد من مثل مجسمه خیره بودم به صفحه تا چند لحظه. خیلی عوضیه این نویسنده واقعاً... چرا مرض دارن واقعاً بعضی نویسنده ها؟ دنیا همینطوری هم تلخ و ناراحت کننده هست برای یه سریال هم باید حرص بخوریم...

در کل اولش شاید لوس به نظر برسه ولی اگه همچین حسی داشتید ادامه بدید تا آخرش. در کل سریال قشنگی بود. به جز آخرش قطعاً. :/