Crash Course in Romance 2023

 

قشنگ بود. 

اینکه خانواده های معمولی و فقیر به بچه هاشون فشار بیارن برای درس خوندن و اول شدن و اینا رو درک می کنم. آینده کلاً چیز وحشتناکیه! هیچوقت فکر نمی کردم همچین چیزی رو در عمرم تایید کنم! ولی به این نتیجه رسیدم که باید خودتو بکشی برای کنکور! نه اینکه بعدش همه چی تضمین باشه نه! ولی قطعاً بدون اینکه به یه مدرکی برسی اوضاع فاجعه بار تره. تو دنیای ما اولین حرفو پول می زنه! پس درکشون می کنم.

ولی ولی ولی! عمراً خانواده های پولدار رو درک نمی کنم! عمراً! پول دارن موقعیت اجتماعی دارن و باز نمی ذارن بچه هه از زندگیش لذت ببره! خب لامصب تو که به هر حال مادام العمر پارتیش هستی! بذار خودش انتخاب کنه! راهشو زندگی شو علاقه شو! درکشون نمی کنم! حالا مثلاً موسیقی بخونه وکالت نخونه! نقاشی بخونه پزشکی نخونه! چه مرگیه جون به لبش می کنن؟! اینا واقعاً احمقن احمق!

معلمه خییییلی گوگولی بود! :)) قشنگ ازین مدل معلما که بچه ها همه عاشقشون می شن! و اینکه 40 ساله ی جذابی بود! :)))) و باز خوبه که مادرا آخرش سر عقل اومدن یکم! البته که باباها دست کمی ندارن ولی تو این سریاله زوم بودن رو مامانا!