Dali and Cocky Prince 2021

 

قشنگ بود! :)

اول اینکه این پسره رو همیشه خشک و جدی دیده بودم! در نتیجه دلقک بازیاش اونم با اون تن صدا یکم عجیب بود اولاش! :دی دختره هم فکر کنم همونه که همیشه منو یاد شین هه سان می اندازه! 

قسمت اول که باباش داشت غر می زد که غذاتو بخور و ساعت کوک کن که یادت نره غذاتو بخوری! منو یاد گذشته انداخت... نمی دونم بقیه درک می کنن همچین چیزی رو یا نه. تجربه اش کردن یا نه. ولی من هر وقت مشغول یه کار هنری بودم زمان از دستم در می رفت! یه جور در می رفت که یهو می دیدم وا چرا دلم درد می کنه؟ نگاه می کردم می دیدم چندین ساعت از وقت ناهار گذشته!!! آه... یادش بخیر...

یه چیزایی رو دوست نداشتم. مثل شخصیت عجیب اون پسره تو ته گی. آخر هم در صلح و صفا تموم شد با وجود همچین هیولایی در پوست بره! هضم علاقه اش در کنار کارایی که کرده غیر ممکن بود! به راحتی آدم می کشت و همینطوری هم آخرش به راحتی تموم شد! یکم یه جوری بود. انگار به زور می خواستن شخصیت منفی باشه ولی آخرش رو درست حسابی از آب در نیاوردن. انگار یه آتیش خیلی بزرگ درست کنی بعد با یه فوت کوچیک خاموش شه! نمی دونم خلاصه. و مثلاً اون تابلوی مسخره که آخر سریال هم روی همون تموم شد به اضافه ی اون مجسمه ها(!). ولی در کل قشنگ بود. دیوونه بودن دوتاشون قشنگ!