Peak Time 2023

 

یه مسابقه بود برای تیم های موسیقی فراموش شده و ناموفق یا اونایی که خوردن به کرونا یا دیسبند شدن و این ها. خیلی مثل Street Man Fighter درگیر کننده و با جزئیات زیاد نبود. قسمت هاشم کمتر بود البته. بیشتر شبیه مسابقه های ایرانی بود که کلی از تایم رو فقط مجری در حال بازی با اعصاب بیننده است برای اعلام نتایج! :دی

گروه های خوبی بودن و همون اول از خیلی از گروه ها خوشم اومد! اینطور بود که 24 تیم هستن مثلاًَ! با اسم ساعت! 24 ساعت! ولی من آخر مرحله ی اول دیدم خبری از عدد مورد علاقه ام نیست! دوباره از اول سریع یه چک کردم اجراها رو و باز تیم 22 ندیدم! :/ مسخره ها. -__-

پس برنامه با 23 تا تیم شروع شد، همون اول 12 تاشونو دوست داشتم! یه سری که خوب نبودن و همون اول هم حذف شدن. یه سری بامزه بودن و متاسفانه حذف شدن. بقیه هم تو مرحله ها کم کم حذف شدن ولی چون اکثر تیما رو دوست داشتم این حذف شدنه اذیت کننده نبود! چون همچنان کلی تیم که دوست داشتم باقی بود! :دی

اجرای گروه 11 اشکمو در آورد به محض تموم شدنش من اشکم در اومد قبل از دیدن اشک خودشون... و واقعاً هم عالی بودن مخصوصاً خوندنشون!

وقتی تو ماموریت اول، تیم 4 آل پیک گرفت بود، وقتی لیدرشون حرف می زد هم اشکم در اومد!

وقتی تیم 11 تو ماموریت اول آل پیک گرفت دهنم از تعجب باز مونده بود و واقعاً بسته نمی شد! واقعا شوکه شدم! :دی

همچنان دام می خواست اجرا ها رو مثل آدم از یه زاویه و ثابت ببینم! که خب همچین قابلیتی تو این مدل برنامه ها وجود نداره. کلافه می شم از پرش های دوربین و خیلی وقتا هم حرکتو کامل نمی بینی. -__-

اینکه متن آهنگا رو نداریم و ترجمه نشده، نصف داستان رو از دست می دیم رسماً! :/

دنس گروه B اصلاً نمی دونم چی بگم. دلم می خواست 100 بار نگاش کنم!!! خییییییییییلی جذاب بود! اصلاً معرکه! و وکال گروه D هم عااااالی بود چه صداهایییییی! ^_^

یه دور هم با برگشتن گروه 2 به مسابقه و رفتن به مرحله ی سوم گریه کردم! یه دور با حذف شده ها اشکم دراومد و باز موقع اجرای گروه 2 تو مرحله ی سوم که از قبل نشون دادن موقع انتخاب شدنشون باز کم مونده بود دوباره گریه ام بگیره! :دی

نفهمیدم قسمت آخر چی شد و تو کره باز چه اتفاقی افتتاده بود و گروه 23 چرا از برنامه با کلی عذرخواهی حذف شد!!

تو فینال اجرای گروه داک بی رو بیشتر دوست داشتم! ونر هم خوب بود ولی اجراشون و آهنگشون خیلی یکنواخت بود! گروه ماسک و BAE173 هم خوب بود.

چقدر خوشحال شدم 24k اومدن تو فینال اجرا کردن! گروه بانمکی بودن و اجرای ویژه شون تو فینال هم خیلی بانمک بود! :) از اهنگای فینال هم بهتر بود! :)))

اجرای ویژه ی اون سه تا گروه با هم هم عاااااااااالی(NTX و BLK و GHOST9). علاوه بر اینکه چند جاشو چندین بار زدم عقب و دوباره و چند باره دیدم، کل اجرا رو هم همون موقع دوباره زدم از اول و دیدم! اگه این جزو اجراهای فینال بود انتخاب من همین بود وااااای عالی بود عاااااالی! ^_^

در کل قشنگ بود و دوستش داشتم! :)