Call It Love 2023

 

بد نبود. همون داستان همیشگیِ عاشق شدن دو نفر و یه مشکلی داشتنِ خانواده هاشون در گذشته!!! از نزدیک 300 تا سریالی که دیدم 200 تاشون داستانش اینه! :/ البته این دفعه فرقش این بود که از اول دختره می دونست. و اینکه جالبیش این بود که تا آخرش دختره از پسره معذرت خواهی می کرد!!!! یه بار هم پسره نگفت ببخشید که مامان من زندگی شما رو نابود کرد!!!!!! ://// انگار همه چی تقصیر دختره است!! یکم اسلوموشن هاش اونم قسمت های آخر روی اعصاب بود و خسته می کرد آدمو. تیتراژش رو خیلی دوست داشتم اون سایه ها رو.

این پسره یا نقش بازی می کنه در حد دختر بازها یا اینطوری که در کل 16 قسمت مثلاً 5 بار خندیده! باید فکر کنم ببینم یه بازیِ متعادل دیدم ازش یا نه. -__- از دختره هم که کلاً بدم میاد. سون او دوستِ پسره هم خیلی شبیه حامد آهنگیه! مخصوصاً وقتی دلقک بازی در میاره! :دی دوست دختره هم خیلی شخصیت جالبی بود مخصوصاً صداش! دلم می خواست ببینم با موهای کوتاه چه شکلی می شه که آخر کوتاه کرد بالاخره! :دی

در کل جو آروم و غمگینی داشت. بد نبود ولی خب به جز اون قسمت سایه بازی دور تخت پسره و همون تیتراژ چیز خاصی ازش یادم نمیاد. همین دیگه.