The Skip Dating 2022

 

برنامه بامزه ای بود در کل. برخلاف قبلی ها که دیده بودم، این دیگه سریع ترین بود! 1 روزه، فقط با 25دقیقه گفت و گو! به نظرم به درد اینایی می خورد که سریع عاشق می شن در یک نگاه!! وگرنه چطور می شه توی چند دقیقه گفت و گو و یک روز دیدن کسی عاشقش شد؟! مگه معجزه باشه و اینقدر خوش شانس باشن که کسی رو ببینن که همونه که می خوان و طرف هم متقابلاً همین حس رو داشته باشه!

اینکه کسایی هستن که اصلاً سخت گیر نیستن و می تونن در زمان کوتاهی عاشق یکی بشن و طرف رو هر جوری که هست دوست داشته باشن خیلی شگفت انگیزه! (مثل هیون گیو! ^_^) و البته خیلی مطمئن هم نیست! چون شاید این مدل آدما که سختگیر نیستن، بعداً به همین سرعت بتونن عاشق یکی دیگه هم بشن! مثل شمشیر دولبه می مونه. همین تیپ شخصیتی ای در صورتی که بسیار وفادار باشه و دم دمی نباشه، می شه شخصیت مورد علاقه من! :دی هیون گیو هم همین مدلی بود. چون حتی گفت که اولین بار که از عشق اولش جدا شده تا چند سال چقدر سخت بوده براش و اینا. 

نمی دونم چند درصد آدم در دنیا باشه که اینطوری باشه. که باید طرف رو نسبتاً زیاد بشناسه تا بتونه دوستش داشته باشه. و در طول این مدت با اولین نکته ی منفی که ازش ببینه طرف از چشمش بیافته! ولی من جزو همون هام! :دی

بگذریم! تو برنامه هم دیدن آدمای مختلف خیلی جذابه. شخصیت های مختلف و معیارهای مختلف و چیزایی که باعث می شد به هم جذب بشن یا از هم خوششون نیاد! منم مثل سومین عاشق تماشای اینام! :دی سومین به شدت آشناست و می دونم خیییییلی دیدمش تو سریالا. ولی هر چی فکر کردم نقش واضحی ازش یادم نیومد! :/ ولی دوست داشتنیه! :)

دور اول و قسمت 2 چنان اتفاقی افتاد که قطعاً می تونه تو تاریخ برنامه های این مدلی بی سابقه باشه! :)))) یه علاقه ی زیگزاگی که کار از مثلث و مربع و 5 ضلعی هم گذشت! :)))) خیلی بامزه بود! قسمت اول که تموم شد آخرش یه طوری نشون دادن که اون دوتا جفتشون دیگه همو انتخاب نمی کنن و آدم جدیدی رو انتخاب می کنن. کارگردانِ مریض روانی! تا لحظه ی آخر می گفتم پس اون چی بود؟ که در نهایت هم همو انتخاب کردن! :) بامزه بود سه تاشون جفت شدن. و اینکه آقای روانپزشک نتونست تصمیم بگیره هم جالب و عجیب بود برام! البته که تو قسمت های بعدی بازم تکرار شد این دو دلی و اسکیپ کردن! که البته مدل منم هست! :دی وقتی نتونم تصمیم قطعی در مورد هر چی بگیرم، کلاً بی خیالش می شم اسکیپ! :دی

تو این دور بازم سانگ جین که از اول انتخابش گا اون بود!! جذاب بود! خوشم میاد ازینا که یه انتخاب قاطع می گیرن و پاش می مونن!

داسول و کوانگ سوب هم جالب بود! از دیدار اول که براش اصلاً مهم نبود تا انتخاب آخر!!!!

دور دوم خیلی بامزه بود آدمای خاصی بودن که فقط دوتاشون با هم جفت شدن! و اینکه همون دوتا هم از اول فقط همو انتخاب کردن جالب بود!

دور سوم هم دخترای متفاوتی داشت! و دو تا زوج که از اول همو انتخاب کردن! خیلی خوب بود! ^_^ کیوسونگ هم خیلی خوب بود عشق در یک ثانیه! هر چند من اعتقادی بهش ندارم زیاد! :دی

داستان بیونگ مین و جونگ وون هم خیلی جالب بود و درست وقتی داشتم فکر می کردم اون قسمت سوال و جواب به چه درد می خوره و چه تغییری می تونه بین شرکت کننده ها بوجود بیاره.... دق اون سوال باعث شد جو بین این دو تا عوض شه! و در نهایت نظر پسره عوض شه! جالب بود که توی کشورهای دیگه که حتی مسلمون هم نیستن همچین تفکراتی وجود داره.

و دور چهارم وااااو کیونگ ته ای که هیچ کس تا حالا اینطوری مستقیم و صریح جلو نرفته بود! یاد هیون گیو افتادم! البته هیون گیو آروم بود و دوست داشتنی ولی این شلوغ و روی مخ! :دی آخر هم بیرون برنامه بالاخره دل دختره رو به دست آورد! :))))

واااااوووووو اولش همه با هم جور شدن و همه چی به نظر خوب بود ولی یهو  همه اسکیپ!!! همش می گفتم چطور ممکنه تو تایم اینقدر کوتاه بتونن یه نفرو انتخاب کنن؟ و حالا همین شد! 0 زوج!!!! همه با ری اکشن های قوی و مستقیم اومدن و آخرش هیچی به هیچی! O_O

دور پنجم یکم از دورهای دیگه عجیب غریب تر بود برام. ولی خوبه که 3تا زوج داشت! و اینکه واقعاً اینکه کسی که دوست داری دوستت داشته باشه واقعاً واقعاً معجزه است! همینقدر محال!

دور ششم رو اینقدر زدن رو دور تند و سر و تهش رو هم آوردن، نفهمیدم چی به چی شد! ولی خوب بود آخرش.

روزی یه دور رو دیدم و بامزه بود! کم کم دارم نسبت به سریال بی میل می شم! :دی اینطوری واقعی آدما رو تماشا کردن خیلی خیلی خیلی باحاله و دیگه سریال ها و شخصیت های ساخت دست نویسنده برام جالب نیستن. دلم می خواست همش برنامه های این مدلی ببینم با آدم های واقعی!