Link Eat, Love, Kill 2022

 

بد نبود. با اینکه حتی 1% هم احتمال نداشت، ولی وقتی شروع شد من دلم می خواست واقعاً خواهر برادر باشن! :دی وقتی نبودن هم تا آخرین لحظه باز امیدوار بودم که دختره یه جایی زنده باشه...

داستانش همچنان تکراری بود مثل اکثر سریال های کره ای! و آخر هم معلوم نشد اون عوضی چند نفر رو کشته بود که می گفت فقط تو بین شون زنده ای! اینجور آدما توی کره که قانون اعدام وجود نداره فقط می شه امیدوار بود که کشته بشن به عمد یا غیر عمد! که این کشته شد و خیلی بامزه طور براش جشن هم گرفتن!!! در کل ژانر جنایی رو به طرز خیلی طبیعی ای ریخته بودن تو کمدیا! :/ و خیلی طبیعی طور هم داشتن به یه سری قانون هاشون انتقاد می کردن! خیلی حیف شد عوضی اصلی تو زندان موندگار شد و نمرد. -__- و اینکه اونم معلوم نشد چه مرضی داشته این کارو کرده و همین یه بچه بوده فقط یا بازم بوده! خلاصه که. تنها چیز بامزه ای که وجود داشت اون حس کردن حس همدیگه بود. بازیگر بچگی پسره هم خیلی قشنگ بازی می کرد دلم کباب می شد با گریه هاش! :( 

همیشه برعکس این بود. یه همچین فاجعه ای که پیش می اومد، وقتی باهاش کنار می اومدن و به زندگی ادامه می دادن، من ته دلم می گفتم چطور می تونن؟ باید تا اخر عمر اون غم رو به دوش بکشن جطور می تونن عادی به زندگیشون ادامه بدن؟ مثل آدمای عادی؟ مثل بقیه؟! ولی وقتی پسره داشت اشک می ریخت و به باباهه میگفت چرا ما نمی تونیم مثل مردم عادی زندگی کنیم و خوشحال باشیم، تازه با خودم گفتم گناه دارن... بخاطر یه حادثه و اتفاق تمام عمر زجر بکشن و در غم باشن... گناه دارن... :(

اون همه آدم توی ماجرا نقش داشتن. اینکه یه بچه 10 ساله اون وقت شب تنها و زخمی باشه و پناه ببره به دو نفر و هیچکدوم توجه نکنن!!! اونم وقتی هم محله ای هستن!!! خیلی وحشتناک بود واقعاً! ولی یه لحظه به ذهنم رسید که ازین وحشتناک تر هم می تونست باشه! اگه اون دو نفر هم جای کمک.... کلاً دنیای مسخره ایه. و من همچنان درک نمی کنم چطوری هنوز آدما می تونن بچه دار بشن و بچه هاشونو تو همچین دنیایی بزرگ کنن. -__-

خلاصه که بد نبود در کل ولی دلم هم نمی خواد دوباره ببینمش.