Cheer Up 2022

 

اول که دانلود کردم فکر کردم ازین تیم هان که وسط والیبال میان می رقصن مثلاً. :/ ولی تا آخرش هم نفهمیدم چی بودن دقیقاً و چه معنی داشت اصلاً این گروه و کاراشون؟! :| 

وای هه یی... وای هه یی... یعنی فکر نکنم تا حالا شخصیتی بوده توی سریال ها که اینقدر دوستش داشته باشم اونم از اول تا آخر! چقدر معرکه بود این بشر! عاشقش شدم یعنی! ^_^ دقیقاً مدل دلخواه منه! :دی اگه مثلاً می تونستم انتخاب کنم که چطور شخصیتی باشم دقیقاً هه یی رو انتخاب می کردم! :دی

قدیما سریال The Moon Embracing the Sun رو که نشون می داد، یه نفر بهم گفت یئون وو رو می بینه یاد من می افته! و من بهش گفتم من بیشتر شبیه مین هوآ ام! :دی تم دیوونه ی شلوغ پلوغ رو بیشتر می پسندم واقعاً! :دی شسته رفته رفتار کردن و زندگی کردن خیلی سخته. :/ هر چند آخرش هیچکدوم هم نیستم نه این مدلی نه اون مدلی!! -__-

آخراش داشت اذیتم می کرد داستان که خدا رو شکر به خیر و خوشی تموم شد... پایانش هم قشنگ بود ولی اون پیشگویی سوم چقدر مسخره بود واقعاً! :/ اسکل بودیم 16 قسمت. :/ چقدر همه نقشا خوب بودن واقعاً! همه! ازون سریالا بود که همه نقشاش بامزه و دوست داشتنی بودن! البته قطعاً به جز اون روان پریش روانی که .... اَه اصلاً دلم نمی خواد یه جمله هم بنویسم درباره اش... از وحشتناک ترین موجودات جهان. -__- چقدر هم اون آهنگه که اون موقعا که این روانی بود می ذاشت روی مخ بود. -__- 

ولی هه یی اصلاً واااااو! فکر نکنم هیچوقت هه یی رو یادم بره! :)) و خوشبحالش که اون دوستش رو همیشه کنار خودش داشت... یه جاهایی از رفتاراش یاد نفس می افتادم تو دلشکسته! :)) و اونجا که کش خورد تو صورتش... وای اونقدر خندیدم اونقدر خندیدم که هم گریه ام گرفت هم دلم درد گرفت هم سرفه ام گرفت. :دی وای خیلی دوست داشتنی بود لامصب. ^_^

اگه فقط به یه دلیل این سریالو نگه دارم، اون دو هه یی اِ! ^_^ یعنی یه سکانس هایی رو چند بار می دیدم! :)) معمولاً آدمایی که اینطوری سرخوشن و همیشه بگو بخند، یه روی سگ دارن که اصلاً قابل تحمل نیست! بخاطر همین خوشم نمیاد ازین جور آدما. ولی هه یی اصلاً یه شخصیت خاص بود! شبیه این آدمای سرخوش بود ولی فرق داشت. خودش بود! پر از انرژی پر از پشتکار. با هدف مصمم خوش اخلاق. و اصلاً اون روی سگ و گوشت تلخی اون مدل آدما رو نداشت! و اینکه معمولاً اکثر شخصیت هایی که تو سریال ها خوشم می اومد، بعد از اینکه درگیر رابطه عاشقانه می شدن تو سریال، دیگه رفتارشون رو دوست نداشتم. ولی هه یی لامصب اون موقع هم دوست داشتنی بود! :)) و البته که بازیگرش چقدر خوب بازی کرده بود! :))