Love Is for Suckers 2022

 

اوووووم. درسته از یه جاهاییش اصلاً خوشم نمی اومد و اگه شیوون نبود شاید همون اولاش ولش می کردم. ولی ولی بازی لعنتی شیوون می ذاشت مگه؟ ^_^

از اسمش خوشم نیومد و اصلاً به سریال نمی خورد. با این اسم فکر می کردم خیلی دری وری تر از این حرفا باشه حتی. ولی خب باز قابل تحمل بود. و این ترکیب با شیوون بدتر هم به نظر می رسید. :/ منتظر یه شاهکار داغون دیگه از شیوون بودم. :( ولی خدا رو شکر این نقشش خیلی خیلی فرق داشت و خیلی دوستش داشتم! :) اولین بار بود از خوندن زیرنویسا کلافه می شدم چون دلم می خواست تک تک لحظه های شیوون و حالت صورتشو ببینم! :دی و تقریباً تمام سکانس های شیوون رو حداقل دو بار دیدم! :دی یه دور می دیدم می زدم عقب دوباره می دیدم! :دی لعنتی! ^_^ با اون لبخندش که یهو می پره ته حرفاش! :دی

خیییییلی نقش شیوونو دوست داشتم بعد از مدت ها. اینطوریشو خیلی بیشتر از خل و چلش دوست دارم. :/ Work Later, Drink Now دوش اومده و واقعاً دلم نمی خواد ببینمش. :( یا اینکه کلاً چند تا نقش درست حسابی بهش پیشنهاد نمی شه یا چرا این نقشا رو بازی می کنه خب؟ :/ خلاصه که دلم می خواد هی جه هونو ببینم و حرف زدنشو. :)) هر چند دوست نداشتم دکتر بود. -__-

همش فکر می کردم چی اینقدر جه هون رو خونسردش کرده؟ چی اینقدر بی روحش کرده... فکر می کردم یه خطای پزشکی بوده فقط. بعدتر هم فکر کردم فقط از نجات ندادن اون مرده داره خودشو اذیت می کنه. وقتی فهمیدم اون مرده روی تخت بابای جه هون بود من جای جه هون مردم... یعنی حتی تصور اون موقعیت هم آدمو دیوونه می کنه... همین که خودکشی نکرده خیلیه واقعاً.... :( وای خیلی وحشتناک بود خیلی... حتی با هیچکدوم از دوستاش هم در موردش حرف نزده... من مردم برای اون همه تنهایی زجر کشیدنش... :( یعنی یکی از بدترین اتفاقات توی سریال هایی بود که دیدم...

اون دو تا دوستای جه هون و یوروم هم خیلی خوب بودن. خوشبحال یوروم که همچین دوستی مثل جه هونو داشت کنارش این همه سال و خوشبحال اون دوستا که بعد از این همه سال که از ازدواجشون گذشته بود اونقدر گوگولی بودن! سرآشپزه و جی وان هم آخرش بامزه بودن.

اون برنامه هه رو اصلاً خوشم نمیومد. -__- و نفهمیدم اون شروع اولین قسمت دقیقاً کجای سریال بود؟ :/ اونجا که زوج ها لباس عروس داماد پوشیده بودن؟ :| هیچ کجای اون برنامه نبود!!!

در کل که تنها چیزی که ازین سریال می تونم بگم شیوون بود فقط. خدایا خدایا یه نقش خوب به این بشر پیشنهاد بشه تو رو خداااااااااااااااااا! :( یه سریال درست درمون. یه سریال جذاب یه داستان قشنگ. اینا چیه آخه؟ :/ 36 سالش شد شیوون یعنی نمی خواد یه نقش اصلی درست حسابی یه داستان قشنگ خوشگل بازی کنه؟ :((( این همه سریال این همه نقش. چرا این بشر یه چیز درست درمون بازی نمی کنه آخه.... :(

 

+ یکی از آهنگا رو شیوون خونده بود که خدا رو شکر تو دومین دانلود پیداش کردم! :دی