Young Actors Retreat 2022

 

من واقعاً این برنامه ها رو از سریال بیشتر دوست دارم! ^_^

در واقع کارگردان سه تا سریالِ Love in the Moonlight و Itaewon Class و The Sound of Magic ، پنج تا از بازیگرای هر کدوم ازین سه تا سریال رو جمع کرده بود دور هم و باهاشون این دورهمی بازیگران جوان رو درست کرده بود!! که خیلی بامزه و عالی شروع شد! :) یکم بعد رفت تو ژانر وحشت و اینا! :/ رفتن تو یه مدرسه و مسابقه داشتن که همونطور که انتظار می ره من کل صفحه رو پوشوندم و صدا رو هم قطع کردم و یک قسمتی رو فقط زیرنویس خوندم! :دی

ولی بهترین قسمتش بعد ازین بود که مسابقه ی صندلی پرنده داشتن! مردم از خنده مخصوصاً سر مسابقه ی اولی و نارا! یادم نمیاد آخرین بار کی اینطوری از ته دل خندیدم! اونقدر خندیدم که دیگه حس می کردم دلم داره منفجر می شه! :)))) هی استپ می زدم تا خنده ام تموم شه و نفس بکشم و باز می دیدم ادامه اش رو! :) عالی بود دیگه عالی! ^_^ قسمت زیپ لاین هم باحال بود دوست داشتم امتحان کنم! :))

بعدش که رسید به کامیون غذا و دیدار با هوادارا و اینا یکم خسته کننده شد. دو قسمتِ آخر همه اش همین بود و مخصوصاً قسمت آخر که دیگه چشمام درد گرفته بود و داشتم سردرد می گرفتم! به نظرم کوتاه تر بود و مثلاً 50 نفر رو شام می دادن خیلی بهتر بود. یا اینکه خیلی خلاصه تر پخش می کردن. خسته کننده و طولانی شد این پروژه.

حیف که فقط 3 روز بود. دلم می خواست برنامه ها و مسابقه های بیشتری داشته باشن و حداقل 12 قسمت باشه ولی خیلی زود تموم شد. مثلاً Super Junior's Super TV 2018 رو من یادم نیست کی دانلود کردم ولی اونقدر دیر به دیر یه قسمت می بینم که تموم نشه! :دی هنوز 4 قسمت ندیده دارم! :دی و البته که خوشحالم Transit Love Season 2 رو هم دارم برای دیدن! :)) اینا رو از سریال بیشتر دوست دارم واقعاً! :))

در مورد بازیگرا:

اول این یوپ! سر اون مدرسه اصلاً فکر نمی کردم قبول کنه بره! چه برسه به اینکه تنها کسی هم باشه که ماموریت رو کامل انجام بده!!!! عالی بود واقعاً! من اگه بودم اگه تمام شب مجبور بودم تو اون طوفان یه لنگه پا وایسم هم، به هیچ ضرب و زور و خواهش و التماس و تهدید و تشویقی امکان نداشت اون مرحله رو انجام بدم! این یوپ ازین مدلاست که اولش می ترسه ولی مجبورش که کنن یا شروع که کنه راه می افته! مثل زیپ لاین! و سر صندلی ها هم خیلی بدشانس بود بیچاره! :دی اصلاً فکر نمی کردم 31 سالش باشه! O_O

اون سریالی که چند پست قبل تر(سر فصل 2 سلولهای یومی) ازش حرف زدم که 2 اش رو اصلاً ندیدم بسکه بدم اومد از پایان 1، حس می کردم جین یونگ توش بوده. و سرچ کردم و اسم سریال هایی که ندیدم رو هم گشتم و دیدم بله خودشه! My First First Love 2 بود. -__-

سونگ ایون اصلاً به دلم ننشست! :| خیلی رو مخ بود. و اینکه فقط من حس کردم انگار که یه خبری بین اون و چانگ ووک هست؟ :دی کلاً شخصیت نچسبی داره خود واقعیش!

کیونگ سو و شخصیت خجالتیش! هنوزم باورم نمی شه بازیگرا بتونن خجالتی باشم! واقعاً شگفت انگیزه!! چطور می تونن خجالتی باشن و برن بازیگر بشن و وقتی نقش بازی می کنن خجالتی نیستن؟ خیلی عجیبن! :دی کیونگ سو هم سرد بود و سعی می کرد زیاد تو چشم نباشه هر چند اولاش مثل سونگ ایون رو مخ بود ولی کم کم بهتر شد.

دارم سعی می کنم از سوجون هم کمتر بدم بیاد! :دی اینجا خوب بود! :))

بقیه شون هم که همه بامزه بودن! :) خوبه آناراسومانارا رو هم دیدم! و همه شونو می شناختم! اینکه همه رو می شناختم خیلی خوب بود دیگه اولاش گیج نمی زدم سر اینکه کی به کیه! :دی در کل دوستش داشتم خیلی خوب بود کلی باهاش خندیدم! :)