idol the coup 2021

 

برای یک بار دیدن و کنار گذاشتن خوب بود. اونقدر باهاش گریه کردم و استرس بهم وارد شد که عمراً اگه دلم بخواد دوباره ببینمش! ولی اگه یه چیز باشه که ارزش دیدن این سریال رو خلاصه کنه برام، حرف اون دختره بود تو قسمت 4! که به نظرم باید با طلا نوشتش!

قرار بود تو یه آزمون شرکت کنن ولی از قبل نتیجه اش معلوم بود. لحظه ی آخر دختره فهمید که قرار نیست در هر صورت قبولشون کنن. گفت ما تموم جوونیمون توی یه اتاقکی که اسمش شکسته بزرگ شدیم. مدت زیادی اینجا بودیم واسه همین نمی دونیم چطوری ازش بیرون بیاییم یا اینکه اگه بیرون بیاییم باید بعدش چیکار کنیم. گفت امید زیادی به این آزمون ندارم ولی می خوام ازین اتاقک برم بیرون. هر چی هم که بشه دلم می خواد بیرون ازین اتاق بزرگ بشم و تموم چیزی که می خوام بشنوم اینه که شما حق دارید ازین اتاقک بیایید بیرون!

خیلی از آدما تو جوونیشون یه رویایی دارن و دنبالش می کنن. بعد دائم توش شکست می خورن و شکست می خورن ولی ازش دست نمی کشن. زندانی شدن توی اون اتاقک و نمی دونن چطور باید بیان بیرون. و اینکه اگه بیرون بیان اصلاً بعدش باید چیکار کنن؟ و ممکنه توی اون اتاقک بمونن و تمام جوونی شون رو همونجا از دست بدن.

من حتی یه مرحله قبل تر تو این اتاقک زندونی شدم! وقتی دیدم برای رویام هیچ کاری از دستم برنمیاد، حتی بدون تلاش براش، تو اون اتاقک زندونی شدم! تو رویای رویام! ولی یه وقتا باید بدونیم که کی باید از رویامون دست بکشیم! که وقتی نمی شه و قرار نیست بشه، کی باید ازون اتاقک بیاییم بیرون و بیرون اون اتاقکِ شکست، زندگی رو ادامه بدیم. هر چی هم قراره بشه، بیرون اون اتاقک بزرگ شیم و ادامه بدیم...

توی همون اولین قسمت هم گروه پسرا هم دخترا یه اجرا داشتن که هر دوش رو دوست داشتم. به جز اون دو تا آهنگ بقیه ی آهنگا جالب نبود برام. گفتم که کلی هم سرش گریه کردم. از کجا آورده بودن این بازیگرا رو؟ :(

من همیشه سریال که می دیدم تو موقعیت های حساس می گفتم چرا این داد نمی زنه چرا جیغ نمیزنه چرا گریه نمی کنه چرا هوار نمیکشه! و خب تو خیلی از لحظه ها خودمو که جاشون تصور می کردم همچین عکس العملی داشتم! یه جیغِ از ته دل! یه فریاد از تهِ دل! یه گریه از تهِ دل! که خب اکثراً نبود. ولی این... لامصب اینقدر در طول سریال از تهِ دل گریه کردن، جیغ زدن، فریاد زدن؛ که دیگه سردرد گرفتم. -__- و فهمیدم چرا همیشه تو سریالا ازین عکس العمل ها وجود نداره! :دی واقعاً گریه که می کردن 5 تا نبودن منم بودم می شدیم 6 تا! -___- یه جا که سریال ادامه داشت من جا مونده بودم هنوز گریه ام تموم نشده بود! :دی با جیغ و دادهاشون هم سردرد گرفتم... ولی خب همشون از ته دل بود... بازی هاشونو دوست داشتم...

الان که اینا رو نوشتم دلم نمیاد پاکش کنم.. :( ولی می دونم که دلم نمی خواد دوباره هم ببینمش... خیلی هم گریه کردم هم استرس داد بهم. :( همون دو تا کلیپِ قسمت اول ازش یادگاری بمونه بسه...