خرس کوچولو! اهل کجایی؟                                ساز دهنی

    

 

       دختری که هرگز اشتباه نمی کرد                    پسری که کلمه جمع می کرد     

    

 

       سنجاب ترسو دوست پیدا می کند                            شنل قرمزی

    

 

     با یک مشکل چکار می توانم بکنم؟          با یک فکر تازه چکار می توانم بکنم؟

   

 

               داستان یک دوستی                                  هانسل و گرتل

   

 

                 روباهِ توی تاریکی                                            مداد

   

 

              عشق شبیه درخت است             شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی برد

 

   

                   مادر من تویی؟                                     دیگر نگران نیستم

   

 

         جیب های آنجلیکا اسپراکت                  بخشش، آرامشی برای قلب کوچکت

   

 

        من نمی خواهم قورباغه باشم!                         نوزاد جدید در راه است

   

 

                   آدم برفی مهربان                             دوستی شبیه الاکلنگ است

   

 

 

 

+ خرس کوچولو! اهل کجایی؟ قشنگ بود.

+ ساز دهنی قصه ی جنگ بود. قشنگ بود. کاش هیچ جای دنیا هیچوقت جنگ نبود.

+ دختری که هرگز اشتباه نمی کرد ... کاش همه ی بچه ها با این اصل بزرگ بشن، که اشتباه کردن هم مثل نفس کشیدن، غذا خوردن، خوابیدن، یه چیز عادیه!...

+ پسری که کلمه جمع می کرد بد نبود.

+ سنجاب ترسو دوست پیدا می کند نظری ندارم واقعاً.

+ شنل قرمزی تقریباً داستانش یادم رفته بود! :))

+ با یک مشکل چکار می توانم بکنم وای چقدر خوب بود این. :( کاش واقعاً می شد همینطوری فکر کرد و عمل کرد... و منی که همچنان از مشکلات فرار می کنم و می ترسم... :|

+ با یک فکر تازه چکار می توانم بکنم؟ وای خیلی خوب بود! :)) دلم خواست کلاً کارای نویسنده رو بخونم! کوبی یامادا.

+ داستان یک دوستی آخییییی خیلی قشنگ بود! :)

+ هانسل و گرتل بد نبود. :)

+ روباهِ توی تاریکی نطری ندارم.

+ مداد بد نبود. :)

+ عشق شبیه درخت است قشنگ بود.

+ شبی که خرگوش کوچولو خوابش نمی برد بامزه بود واقعاٌ! :)

+ مادر من تویی؟ بد نبود بامزه بود.

+ دیگر نگران نیستم عالیه برای بچه ها. گروه سنی ب و ج زده بود. 

+ جیب های آنجلیکا اسپراکت پر از تخیل برای بچه ها! :))

+ بخشش، آرامشی برای قلب کوچکت چقدر این مدل کتاب ها رو دوست دارم! و به نظرم واجبه برای بچه ها.

+ من نمی خواهم قورباغه باشم! بامزه بود.

+ نوزاد جدید در راه است واقعاً خوشبحال بچه هایی که با کتاب و مخصوصاً این مدل کتاب ها بزرگ می شن.

+ آدم برفی مهربان قشنگ بود. :)

+ دوستی شبیه الاکلنگ است این هم قشنگ بود. :)