Imitation 2021

 

خیلی خوب بود! ^_^

من عاشق این سریال های کی پاپم. :دی یعنی اگه جای 12 قسمت 16 قسمت بود و با تمرین کردناشون برای اجراها 4 قسمتش رو پر می کردن من عاشق ترش بودم! :))))

اول اینکه فکر کنم دومین سریاله که مثلث عشقی هاش اینقدر گوگولی بودن! :)) آدم بدجنسِ روی مخ نداشت!!! تقریباً طبق معمول منتظر بودم لاریما دختر بدجنس سریال باشه ولی کُپ کردم نقش مثبت از آب در اومد! :دی خیلی خوب بود! :)

گروه هاشون... شاکس رو دوست نداشتم. یعنی آهنگ هاشون رو مُخ بود. :/ اون یکی گروه پسرونه بد نبود آهنگاش. لاریما که آهنگ هاش مزخرف بود کلاً. تی پاتی ولی گوگولی بود خوب بودن! :)))

وای آهنگ آخر که همه با هم خوندن معرکه بود! :) اصلاً ایده اش معرکه بود خیلی دوست داشتم که همه با هم خوندن! :) 

قطعاً یه روزی که ستاره های کره مثل آدم بتونن زندگی کنن و زندگی شون دست رئیس کمپانی و فن ها نباشه، آرزوی دست نیافتنی خودشونم هست! :| یه جورایی این سریاله تهش آرمان شهر کی پاپ بود! :دی اییییی یه سری باشن آدم رو دوست داشته باشن، بعد نذازن آب بخوری! نتونی از دستشون جُم بخوری! بخوره تو سرتون اون طرفداری و دوست داشتن خب! :/

خلاصه که به جز آهنگ های شاکس که تقریباً همه رو مُخ بود اساسی، بقیه اش خیلی خوب بود. :)

 

+ واااااو..... Lim Na-young اونقدر تو Summer Guys نقشش رو مخ بود که الان دیدم تو اون بوده شوکه شدم! :/ بسی اینجا گوگولی و ناز بود! :))

+ فقط من نفهمیدم ماها مگه نرفت موهاشو کوتاه کرد که دیگه موسیقی رو ول کنه و بره دنبال یه کار دیگه؟ چرا موهاش بلند بود باز بعدش؟ :/

+ فکر کنم اینقدر سریال دیدم که فکر می کنم همه بازیگرا رو قبلاً دیدم! :دی خیلی ها رو می رم سرچ می کنم می بینم یه کار هم ندیدم ازشون ولی آشنان! :|

+ واقعاً نمی تونم درک کنم گروه های پسرونه شون چطوری دووم می آرن! :دی درسته دوستی های پسرا خیلی بهتره و موندگارتره و ازین حرفا ولی اینکه یه گروه باشن و چندین سال با هم باشن اصلاً عجیبه! :دی اونم با دعواهای پسرا! :/ بعضی گروه هاشون مثل سوپرجونیور 17 ساله پابرجان! عمراً اگه همه شون با هم خوب باشن! :))) خوب تحمل می کنن همو ادامه می دن سال های سال! :))