Here’s My Plan 2021

 

همیشه می گم تو این سریال های کره ای همه چی بی صاحابه! :| تو مدرسه هر وفت دلشون می خواد می رن میان شب نصفه شب. آدم کشته می شه مدرسه عادی از فرداش ادامه داره. یه امتحان می دن فرت می رن هر شغلی که می خوان. بدون مدارک می رن جایی کار می کنن. دختره موبایل دزده بعد اومده حرف زدن باهاش آزادش کردن بره!! داشته آدم می کشته!!! باز ولش می کنن آزاد می چرخه! یه روزه می ره گواهینامه موتور می گیره!!! اصلاً هر کی هرکیه!!!

اول سریال داشتم می گفتم چه همه گوشی دستشونه تو خیابون واسه خودشون راه می رن! من که تو کوچه خیابون هامون جرات ندارم گوشی دستم باشه! و گفتم یعنی اینا دزد ندارن؟ :/ که به ثانیه نکشیده دیدم دختره موبایل دزده! :|||| ازین تم تلخ و سیاه ها بود که من اصلاً خوشم نمیاد. :/

از آدمای روانی متنفرم. آدمایی که خیلی راحت به بقیه آسیب می زنن بدون اینکه ککشون بگزه! آدمای روان پریش بیمار روانی که آسیب زدن به بقیه براشون از آب خوردن راحت تره! ترسناکن واقعاً! از حیوانات وحشیِ توی جنگل هم ترسناک ترن! 

مینی سریال بود خدا رو شکر. همین قدرشم به زور نحمل کردم.

دو تا سریال قبلی اینقدر خوب بود که مطمئن بودم قراره با یه ضد حال روبرو بشم. که اول From Now Showtime! 2022 رو باز کردم و اصلاً نفهمیدم چرا اینو دانلود کردم!!!!! 60 ثانیه هم ندیدمش که با پوشه پاکش کردم. بعد اومدم سراغ این که خب اینم رسالتش رو انجام داد. :/ امیدوارم سریال بعدی خوب باشه اینا رو بشوره ببره. -__-