22vs Earth 2021

Soul برام حل نشده باقی موند. باهاش ارتباط برقرار نکردم. این انیمیشن کوتاه هم درباره 22 شخصیت اصلی Soul هست. برعکس Soul، این برام جالب بود. تلاش 22 برای اینکه اون روح ها به زمین نرن!! ولی برعکس، تلاشش باعث می شد همه شون انگیزه شون رو برای رفتن به زمین پیدا کنن! :))) احساس می کنم یه 22 درون دارم که با اینکه اومده به زمین، هنوز نفهمیده چرا.

 

 

 

After the Rain 2019

اینکه هنوز می شه درباره بارون چیزای جدید و بامزه ساخت برام جالبه. اینم بامزه بود. :)

 

 

 

Beebo Saves Christmas 2021

قشنگ بود. :)) هم آهنگ هاش، هم تلاش های Beebo، هم پایانش! :)

 

 

 

Blush 2021

اوووووم... یکم غمگین بود. ولی یه چیزی که برام جالب بود لحظه ی مردن دختره بود. من همیشه می گفتم کاش آدما وقتی می میرن اینطوری برن! دقیقاً همون مدلی که دختره ناپدید شد. و اینو دوست داشتم...

 

 

 

5 More Sleeps Til Christmas 2021

خیلی قشنگ بود. ^_^ دو تا ازینایی که دیدم کریسمسی بود و چقدر جالبه این همه هیجان بچه ها برای کریسمس! و این خیلی بامزه بود روزشماری پسره و مخصوصاً روز آخر که گفت نو مور اسلیپ! :)))

واسه ما عید یعنی مسافرت و عید دیدنی و عیدی گرفتن و لباس نو پوشیدن! در حالی که من بخش سفره 7سین رو بیشتر دوست دارم! که اکثراً هول هولکی و با هر چیزی که س داره سر و تهش رو هم میارن!! در حالی که قشنگ بود اگه براش وقت می ذاشتن و بچه ها کمک می کردن تو درست کردنش. و اینکه هدیه گرفتن به سبک اونا خیلی به نظرم از عیدی گرفتن جذاب تره. نمی دونم چرا این بخش عیدی گرفتن رو دوست نداشتم. بدم می اومد کسی بهم پول بده. -__- مخصوصاً که خاله ای عمویی خودش نده و بده دست بچه اش تا اون بهمون بده! ازین بیشتر متنفر بودم! :/ مخصوصاً وقتی که خیر سرت بزرگ شده باشی! بعد از دست بچه ی زیر 10 سال عیدی بگیری واقعاً حال بهم زنه. -__- و بخاطر همین بخش، از عید دیدنی هم بدم می اومد این سال های آخر! و اینکه این درخت قطع کردنشون در حد ماهی خریدن ما مسخره است! :دی درختای مصنوعی و تنگ ماهی مصنوعی بهتره به نظر من! :دی

 

 

 

 

+ همه انیمیشن کوتاه هستن.