Monthly Magazine Home 2021

 

اونقدر سریال دیدم که دیگه وسط هر سریالی که می رسم واقعاً شک می کنم و به خودم می گم اینو قبلاً ندیدم؟ O_o

خب تو سریال های کره ای یه چیزای تکرار شونده ای هست که خب تو چند تا سریال اول بامزه است. ولی بعدش یه جایی دیگه واقعاً خسته می شی ازشون. حالا ازونا که بگذریم، موضوع ها هم شبیه همه. البته خب من چیزایی می بینم که شبیه همه! :دی مخصوصاً یه مدته که به شددددت وسواسی شدم و حوصله ی هیچ سریال غمناکی ندارم. دنبال همچین سریال های تکراری و آرومی ام دقیقاً! که فقط وقت بگذره، حالم خوب بشه، و مهم تر از همه اینا حالم رو نگیره و حس بدی بهم نده. و تصمیم گرفتم هر جایی هر قسمتی دیدم چیزی اذیتم می کنه دیگه ادامه اش ندم. کلی سریال دانلود کردم که امیییییدوارم که همه همین تیپی باشه و اذیتم نکنه.

خلاصه که یه سریال بانمک و آروم و قشنگ بود! :)

فقط اینا رو هم بگم! :/ دختره تا نصف سریال یه کیف پاره داشت! یهو چی شد که مدل به مدل لباساش عوض می شد و بهتر می شد و کیفش هم! :||| پولدار که نشده بود الحمدلله اون وسط! :/ یا اینکه کسی که هیچ جا بهش کار ندادن و مجبور شد بره تو اون مجله کار کنه، چطوری بعد از بیرون اومدن از اونجا کار پیدا کرد و چطوری پول پس انداز کرد که خونه ساخت واسه خودش تو 3 سال؟ :// مسخره بود واقعاً. -__- پایانش اونقدر مسخره بود که این چند ساعت که وقفه افتاد از تموم شدنش تا بیام این پست رو بنویسم، هی احساس می کردم هنوز تموم نشده! :| پایانش رو لوس جمع کردن. ولی خب در کل خوب بود اصلاً نفهمیدم کِی تموم شد متوجه گذر زمان نمی شدم!