Pinocchio 2014

 

هیچوقت از گزارشگرا خوشم نمی اومد. از اون موقعا که فوتبالی بودم و می دیدم بازیکنا رو اذیت می کنن گاهاً. ازینکه سمج می شدن و طرف رو اذیت می کردن و عصبانیش می کردن.

اونجایی که تو گزارش برف و لغزندگی زمین، "این ها" نتونست بی تفاوت باشه و گزارش رو خراب کرد، باز به همین فکر کردم. که خب مگه می شه آدم فقط وایسه نگاه کنه. و قبل از اینکه کِپ جوابشو بده، دقیقاً همون جواب کِپ رو به خودم دادم! با این تفاوت که در نهایت همچنان به نظرم شغل مزخرفیه و دوستش ندارم. -__-

یعنی عاشق بوم جو و مامانش شده بودم. این همه قشنگی و تخیلی بودن باید بهم می فهموند یه جای کار مشکل داره! :دی ولی چه کنم که عاشق این روابط مادر پسری ام! :/ همچنان باورم نمی شه مامانش همچین هیولایی بود لعنتی. -__-

و... کی جه میونگ... تا لحظه ی آخر امیدوار بودم قتل ها کار اون نباشه... منتظر بودم یه اتفاق دیگه ای افتاده باشه... هنوزم باورم نمی شه. :( یعنی یه گزارش و یه مخفی کاری واسه حفظ یه سری کله گنده، یه خانواده رو از هم پاشید... باباهه به ناحق مجرم شد مامانه خودکشی کرد پسر بزرگه قاتل شد و کوچیکه هم اینقدر سختی کشید... در حالی که یه خانواده به اون خوبی بودن با دو تا بچه ی نابغه!!! خیلی وقتا تو دنیا یه اتفاقایی می افته که بعدش خیلی چیزا عوض می شه. به قول مامان اینقدر تو این دنیا همه چی به هم پیچیده است که کسی نمی تونه قضاوتش کنه. چطور می شه قتل های جه میونگ رو نادیده گرفت؟ در حالی که حتی نمی شه ظلمی که در حقش شد رو نادیده گرفت... خیلی دلم براش سوخت خییییلی.... حتی نگفتن چند سال زندانی می شه. و اینکه برای اولین بار بود در عمرم که فکر کردم اینکه تو کره قاتل رو اعدام نمی کنن کار بدی هم نیست. -__- کلاً به نظرم اعدام قاتل درست ترین کاره. ولی اینجا اگه می خواستن جه میونگ رو اعدام کنن... وای فکرشم نمی شه کرد. :/

اینکه بوم جو آخر دوباره گزارش گر شد قشنگ بود. بازی این ها عالی بود! چقدر خوبه این بشر! :دی بازیه هامیونگ هم که هیچی. لامصب صورتش بسه واسه بازیگر شدن در لحظه هر حسی می تونه از صورتش منتقل بشه!

کِپ خبر YGN خیلی خوب بود لعنتی! نمی دونم قبلاً تو چی بازی کرده وقت سرچ هم ندارم الان ولی فکر کنم معلمی چیزی بوده. خیلی خوبه خلاصه.

در کل که خوب بود و قشنگ بود بازم در حالی که همچنان شغلِ دوست داشتنی ای نیست برام، ولی دوستش داشتم سریال رو. حتی دلم می خواد بعداً بازم ببینمش! هر چند که مثل بار اول مزه نده و غافلگیری های الان رو دیگه نداشته باشه! :)