Fates and Furies 2018

 

دوسش داشتم. :(

می دونستم غمگینه. از همون اول از گو هه را خوشم اومد. اونقدر قوی و مطمئن بودن چقدر جذاب بود. حتی تو بدترین شرایط. خیلی خیلی شخصیتش رو دوست داشتم. که چقـــــــدر از من دوره.

و اینکه خوشحالم جین ته او آدم بده نشد. :(

شبیه این داستان رو بارها دیده بودم تو سریال ها ولی چیزی که اینجا برام جذاب بود شیک و تمیز بودن همه چی بود. به دور از مسخره بازی و آی این بابامه اون داداشمه خرابشون نکنم دلم براشون بسوزه و این دری وری ها. همه چیز جدی و خوب بود. انتقام های تمیز و درست و بدون مسخره بازی. و حتی بدون این مدلِ مسخره ی عشق و عاشقی که چون مثلاً تو به یه نفر از خانواده ی ما بد کردی پس ما تا ابد نمی تونیم با هم باشیم!!! خیلی همه چی منطقی و خوب. این دو تا چیز خیلی رو مخم بودن تو بقیه سریالا ولی اینجا خبری ازشون نبود.

آهنگ غمگینی که تو اکثر سکانس ها مخصوصاً قسمت های اول تا تقریباً میانه ی سریال، صدای پس زمینه بود خیلی رو اعصاب بود. بدتر ازین آهنگ نمی شد چیزی بذارن.

انتقام ها هم که گفتم شیک و تمیز بدون حرص خوردن آدم. پایانش رو هم دوست داشتم.

 

+ این 200 امین سریالی بود که دیدم.

+ چرا تو اینقدر جذابی لعنتی... -__- دارم همه سریال هاشو دانلود می کنم. -__-