Love in the Moonlight 2016

 

هنوز در شوکم. -__-

یعنی از همون لحظه ای که یون سانگ رو دیدم گفتم این یانگ میونگ 2 اِ ... من اعصابم خرد می شه اصلاً یکی اینطوری می میره.... حالا از اول این تو ذهنم بود که مثل یانگ میونگ یهو شوکه نشم. :/ بعد بیونگ یون اونطوری شد. -____- نابود شدم یعنی... بعد تا این خوب شد اون یکی مرد... -__- قشنگ سردرد گرفتم... :(

از چهره هایی که همه حالتی توشون معلوم می شه و خیلی هم بانمکن، خوشم میاد. یعنی کوچیکترین حالتی تو صورتشون معلوم می شه! قشنگ برعکس من! :| چائه سو بین ازوناست! ^_^ یعنی از سریال قبلی و البته نه، از سریال قبل تری که ازش دیده بودم، خوشم اومده بود ازش. حالا قشنگ دلیلی که بتونم توضیح بدمو پیدا کردم! :دی اینجا هم که خیلی دوست داشتنی بود! ^_^ اول نگران شدم ازین عفریته ها نشه آخر سریال. :| چون خوشم میاد ازش. بعد امیدوار بودم تا آخرش همینطوری بمونه که موند. ^_^ فهمیدم تو من ربات نیستم بوده دلم خواست برم دوباره ببینمش! :)

در کل تقریباً مثل Moon Embracing The Sun بود. البته اونجا دختره واسه خودش عظمتی داشت! :))) اینجا دختره مثل موش بود. :))) یکم هم جوّش به نظرم آروم تر از سریال تاریخی های دیگه بود. البته که تو اون دو تا سکانس کشتن دو تا پسرا جبران کردن قشنگ! :///

وای اعصابم خرده. -__- اونجا یانگ میونگ الکی نمرد اقلاً! :( اینجا یون سانگ خیلی الکی الکی مرد. :( اون سکانس بیونگ یون باز ارزش داشت ولی این خیلی الکی الکی بود. اعصابم خرده. :(

+ سه روزه دارم فکر می کنم این Jung Jin-young رو کجا دیدم. تو چی بازی کرده. که توی اونم همینطوری دوست داشتنی و طفلکی بوده. -___- هی صبر کردم یادم بیاد و نرم سرچ کنم. بالاخره سریال تموم شد یادم نیومد. :/ الانم تو نت کلی گشتم فهمیدم تو My first first love 2019 بوده. -___- اعصابم بدتر خرد شد. -____-

++ هی حس می کردم دختره شبیه یه بازیگر ایرانیه ولی یادم نیومد. بعداً اتفاقی نازنین بیاتی رو دیدم و فهمیدم اونه! :دی