Item 2019

 

تا حالا سریالی رو که بعد از چند قسمت ولش کردم اینجا ثبت نکردم. این اولین باره. 5 روز پیش شروع کردم دیدنش. هر قسمت برام به سختی گذشت! :| یعنی تموم می‌شد قشنگ احساس می‌کردم 2 قسمت دیدم! -__- تازه همونم بارها استپ می‌زدم و اینور اونور می‌چرخیدم دوباره برمی‌گشتم! دستمم نصف سریال جلو چشمم بود! :دی

روزی یه قسمت بیشتر نکشیدم که ببینم! :/ نه می‌تونستم ببینم نه می‌تونستم ولش کنم و نبینم! :(

و الان دقیقه‌ی 50 قسمتِ 4 ام. که دیگه واقعاً تصمیم گرفتم این شکنجه رو تموم کنم! :/ چرا این همه حسِ بد رو باید تحمل کنم؟ نفسم بد میاد. :/ خب مرض دارم مگه. -__- "ز" عاشق این چیزاست. :/ می‌دم اون ببینه برام تعریف کنه. البته مطمئن نیستم دلم بخواد بشنومش. -__- به هر حال فوقش از اون می‌پرسم چی شد. شایدم تا اون ببینه اصلاً یادم رفت. که چه بهتر. امیدوارم یادم بره. :/

+ نمی‌دونم کسی معرفی‌اش کرده بود یا طبق معمول، فقط با دیدن ژانر(معمایی-فانتزی) دانلودش کردم.

+ طبق معمول جنایی بود و البته مثل قبلی‌ها برام قابل تحمل هم نبود که حداقل بتونم تمومش کنم. چرا جنایی‌ها رو می‌ریزید تو فانتزی‌ها؟ -__-