Abyss 2019

 

آ... اول اینکه خسته شدم بسکه هی به امید فانتزی تخیلی دانلود کردم دیدم ولی جنایی قاطیش بود. -__- دیگه ببینم جناییه، فانتزی تخیلی هم باشه دانلود نمی کنم. اَه. -__- طبق معمول سر قسمت های اول سردرد گرفتم. :/ 

اولش داشتم به این فکر می کردم که اگه قرار بود منم دوباره با آبیس زنده بشم، چه شکلی می شدم؟ هم کنجکاو کننده بود هم ترسناک. :/ البته به نتیجه ای هم نرسیدم! :|

درسته بخش جنایی اش رو اعصابم بود ولی لحظه های بامزه و خنده دار هم داشت. آخرش یه ذره لوس شد انگار قسمت 15 رو به زور عاشقانه طور ساختن! و اینکه خب آخرش خوب جمع شد. ازونا فانتزی تخیلی ها نبود که آدم لجش بگیره. و بگه خب که چی. حداقل خوب تمومش کردن. هر چند یهو هی جین ناپدید شد و با بی اهمیت شدنش، تو عاشقانه شدن یهویی سریال گم شد. :/ اونم وقتی نصف سریال داشت برای مامانش خودش رو می کشت. و اینکه من نفهمیدم این ته جین چه مرگش بود؟؟؟؟ چرا اینطوری روانی بود؟! :/ همینطوری ذاتی روانی بود؟ :/ و اینکه عجیب بود زنده شد و عین قبلش بود. کاش این قانون عوض شدنشون یکم حسابی تر بود.

در کل اگه اون بخش جناییش رو فاکتور بگیرم، بد نبود. ولی خب به نظرم داستانش زیاد قوی نبود. انگار سرگردون بود بین عاشقانه و فانتزی بودن و جنایی و معمایی بودن. اینکه اینا کنار هم باشه بد نیست ولی این مثل قورمه سبزی ای که جا نیفتاده می موند به نظرم. :/ 

 

+ Ahn Hyo-seop این بشر رو هر سری از روی صداش می شناسم! هر سری هم موهاش ریخته روی پیشونیش. باز ابروهاشو ببینم می شناسم! :)))

+ پارک بو یونگ هی آشنا بودا! ولی یادم نیومد که تو دو بونگ سون بوده! :دی

+ دوباره نگم از بازی پارک بو یونگ در مقابل بازی سوزی. -__-

+ دارم فکر می کنم قانون به چه دردی می خوره؟ وقتی اونایی که باهاش سر و کار دارن می تونن چون بلدشن، چطوری می تونن دورش بزنن! و بعد می شن کمکِ آدم بدهای دنیا!! :/ در حالی که خیلی ازونایی که حقشون توسط همون آدم بدا خورده شده، حتی نمی تونن با اون قانون حقشون رو بگیرن؟؟