آرزوی بزرگ یک ابر کوچک

 

کتاب بامزه‌ای بود. اصلاً همین که درباره یه ابر کوچولو بود کافی بود تا دل منو ببره. :) ابرکِ من! ^_^

داستان هم خوب بود. :)

 

 


+ و این هزارمین پست این وبلاگه! :) وبلاگ کوچولوی من که این همه مدت دووم آورد. :) برنامه‌ای نداشتم برای پست 1000 و قسمتِ ابرک قشنگم شد! ^_^

+ همه کتاب‌هایی که اینجا گذاشتم کتاب کودکه. زیرا خوندنش نهایتاً 5 دقیقه وقت می‌بره! و بخاطر همین راحت می‌شه خوند. کلی کتاب نخونده دارم. به معنای واقعی کلمه کلی. و وقتِ ساکتِ ممتد پیدا نمی‌کنم برای خوندنشون. تصمیم داشتم برم کتابخونه و باشگاه. این دو تا واقعاً تو برنامه‌ام بود. که کرونا زد ترکوند همه چی رو...

+ بادکنک نقره‌ای رو خیلی وقتِ پیش خریدم! دریا قرمز نیست و همین آرزوی بزرگ یک ابر کوچک و البته چند کتاب دیگه رو هم چند روز پیش خریدم که اونا رو هم می‌ذارم. درسته کتابِ کودکه ولی بعضی‌هاشون رو واقعاً خیلی خیلی دوست دارم! :) اصلاً چیه مگه آدم کتاب کودک بخره؟ :/ چند تا کتاب دیگه هم با این کتاب‌ها خریدم که جمعاً رفت بالای 200 تومن!... البته با تخفیف 30بوک جان کلی تخفیف خورد بهشون! ^_^ خیلی وقت بود می‌خواستم اینا رو بخرم و دیگه با تخفیفی که گذاشت بی عذاب وجدان خریدمشون! :دی حالا کِی قسمت بشه خونده بشن خدا عالمه...