Autumn in My Heart 2000

 

اووووم..... باز اشتباه کردم وقتی اینو دیدم که حالم خوب نبود. نمی‌دونم کی و کجا در موردش خوندم که دانلودش کردم. ولی دیدم که نوشته بودن غمگینه و از اول تا آخرش گریه. با این حال یه وقتایی می‌زنه به سرم که خودمو آزار بدم. در نتیجه با دیدن این رفتم خودمو آزار بدم! -__- 

تا قبل از مریض شدنِ دختره همه چی قابل تحمل بود. بارها اشکم دراومد... ناراحت شدم... ولی قابل تحمل بود... ولی مریض شدن... این چیزی نیست که من از پس تحملش بربیام... در نتیجه از همون قسمت به بعد دیدنش برام شد عذاب الیم... و هی دلم می‌خواست فقط برسه به قسمت آخر و تموم شه... و از دیدنش کلاً پشیمون شدم...

بازیگر روی اعصابی نداشت و همه صاف و ساده بودن. حتی شین اِ هم شخصیت آزاردهنده‌ای نبود و حتی ته سوک هم نمی‌تونست آدمو وادار کنه که ازش بدش بیاد. همه چیز قابل تحمل بود... حتی اون حجم از غم و اندوه و گریه هم قابل تحمل بود. وقتی اینقدر همه چی قابل تحمل بود باید شک می‌کردم که چیزی در انتظاره که دیگه نتونم تحملش کنم... اگه برمی‌گشتم عقب نمی‌دیدمش... خیلی اذیتم کرد تا تموم شه...

ته سوک به شدت منو یاد سهرابِ سایه بان می‌انداخت! جون سو برام به شدت آشنا بود ولی آخر هم نفهمیدم. الان سرچ کردم دیدم تو مای پرنسس بوده!!!! واو! اصلاً نشناختم که اونه! مای پرنسس جزو اولین سریال‌هایی بود که دیدم! تعجب کردم اونه! فکر کنم مون گیون یانگ دفعه دومه داره شکه‌ام می‌کنه... الان باز سرچ کردم فهمیدم کیه... فسقلیِ نیم وجبی چه بازی‌ای کرده بود اینجا. کیم نا وون نقشش خوب بود. ولی اولای سریال با اون مدل موش منو یاد بلاتریکس لعنت شده می‌انداخت. -__- خوبه عوض کرد مدل موشو. :|

+ آ اینو یادم رفت بگم! در اینجا اگه یادی از سوزی نکنم نمی‌شه اصلاً! می‌شه اینو ببینی یاد سوزی نیفتی با اون بازی مزخرفش؟؟؟ یعنی من هر چی یادم بره اون بازی رو اعصابِ سوزی یادم نمی‌ره! :/