When the Weather is Fine 2020

 

قسمت اولش رو که می‌دیدم تنها چیزی که تو ذهنم می‌اومد در دنیای تو ساعت چند است بود!! دلم می‌خواست سریال نبود و فیلم بود و همین‌طور ساده تموم می‌شد. ولی خب اینطوری نبود. البته همچنان در ادامه هم شبیه اون سریال بود ولی من اصلاً اندازه‌ی در دنیای تو ساعت چند است دوستش نداشتم. یعنی کلاً زیاد دوستش نداشتم٬ برای یه بار دیدن بد نبود ولی در کل جزو سریال‌هایی که دوستشون دارم نیست. شاید اگه فیلم بود اینطور نبود.

فکر می‌کردم چقدر سلبریتی‌های کره‌ای بدبختن. :| با اون طرفدار‌های دیوانه! الان فهمیدم به نظرم معلم‌هاشون هم به همون اندازه بدبختن! با اون دانش‌آموزای دیوانه! نمی‌دونم شاید مدرسه‌های ما زیادی معمولی بود و شاید اگه یه مدرسه‌ای می‌رفتیم که بچه‌ی وزیری سرمایه‌داری چیزی توش بود ما هم ازین داستانا می‌دیدیم. نمی‌دونم به هر حال نمی‌تونم این حجم از خشونت رو حداقل بین دخترا درک کنم! باز مدرسه‌های پسرونه معلوم الحاله!! ولی مدرسه‌های دخترونه و این چیزا برام عجیبه. البته تو این سریال ماجرای خاصی نبود اینو کلی گفتم.

آه بیایید محض رضای بودا فقط یه سریال! فقط یه سریال بسازید بدون مثلث عشقی لامصبا! :( خدایی خودشون خسته نشدن؟؟؟؟ یعنی واقعاً خیلی خوشحال می‌شم که یه روزی یه سریال ببینم که دو نفر همو دوست دارن و هیچ مثلث عشقی‌ای وجود نداره! :/ چرا خب؟؟؟؟

واااااای فقط اونجا که فکر کرده بود آیرین پسره و بهش اون سوسکه رو داده بود! :))) دلم ضعف رفت براش! :))))

آه اگه دنیا این آدمای روانی رو نداشت چقدر جای بهتری بود... همون بهتر که مردک روانی مرد همه راحت شدن. اینجور آدما یه ثانیه هم کمتر اکسیژن رو هدر بدن یه ثانیه است... ولی دلم برای خاله‌هه سوخت... مردشور خودش شخصاً همه‌ی این آدمای روانی رو ببره...

 

 

+ وای خدای من!! kim young dae رو نشناختم! :))) ولی جالبه lee jae wook رو درجا شناختم!! هر دوشون توی Extraordinary You 2019 بودن! ولی وای lee jae wook رو با اینکه شناختم ولی چقدر متفاوت بود جوری که باورم نمی‌شد اون نقش قبلی رو این بازی کرده! :))) خیلی اینجا بامزه بود! اصلاً نمی‌شد این دو تا نقشش رو کنار هم هضم کرد!!! عالی بود!

+ kim hwan hee! واااو باروم نمی‌شه این همون سرتق کوچولوی you are the best 2013 اِ! :)))) اینجا نقشش بامزه بود! و اون بی‌خیالی و متفاوت بودنش با بقیه رو دوست داشتم! :))

+ همزاد هانیه توسلی هم که بود باز! :)) و وای موهاااااش....