Oh My Venus 2015

 

قشنگ بود. :) 

بامزه بود! هم کلی خندیدم باهاش هم کلی ناراحت شدم باهاش!

اینجور بازی‌ها رو که می‌بینم(بازی شین مین آ)٬ یاد Uncontrollably Fond می‌افتم دلم می‌خواد سوزی رو بزنم لِه کنم. -__- یعنی همچنان برای من بازی سوزی تو Uncontrollably Fond هضم نمی‌شه. -__-

حلقه دادنش خیلی بامزه بود! :)))

یعنی من تمرین‌های اینو برای لاغر شدن هم می‌دیدم دلم می‌خواست! :دی مرض تمرین کردن دارم فکر کنم! :دی حالا می‌خواد موسیقی باشه آواز باشه رقص باشه ورزش باشه هر چی باشه! :دی و اینکه دلم جوجیتسو خواست. -__- اگه یه لیست از حسرت‌ها و کارای نکرده قرار بود بنویسم٬ جوجیتسو هم بهش اضافه شد.

اول احساس کردم این تریوسه! ولی شک کردم. بعد گفتم برم سرچ کنم بهتره تا اینکه درگیر باشم و یا در طول سریال مطمئن شم یا آخرش! همین طور هنری! گفتم هنریه باز شک کردم. رفتم دو تاشون رو سرچ کردم دیدم حدسم درسته بعد نشستم دیدم!‌ :دی