Touch 2020

 

دوستش داشتم! مخصوصاً دو تا نقش اصلیشو! خیلی خوب بودن دوتاشون! هر چند هضم این همه فاصله سنی سخته. مخصوصاً که در واقعیت دختره واقعاً 25 سالش باشه ولی مرده 42 سال!! ولی خیلی خیلی دوست‌داشتنی بودن دوتاشون! ^_^

موضوع و داستانش‌اش رو دوست داشتم. دلم می‌خواست حتی یکم جدی‌تر و طولانی‌تر بشه و آخرش هم برن یه آرایشگاه بزرگتر و بهتر از چا بیوتی حتی. فاصله‌ی خیلی کمی داشت برای رفتن تو لیست +دارهام. در کل آروم و دوست‌داشتنی بود به جز نقش اون مردک روانی. -__- که کاش تو دنیا همچین آدمای مریضی وجود نداشتن...

اونجا که جذاب خان تعریف می‌کرد که اگه دنبال نقاشی کردن که خیلی دوستش داشتم می‌رفتم٬ شاید بهترین توی اون فضا نمی‌شدم ولی شاید خوشحال‌تر بودم؛ جالب بود. فکر می‌کردم به اینکه چیزی رو واقعاً دوست داری و تو یه چیز دیگه واقعاً استعداد داری و بهترینی! اگه بتونی دومی رو دوست داشته باشی دیگه عالیه نه؟ هر چند من هنوز نمی‌دونم حتی توی چی واقعاً استعداد دارم... هر چند اینو مطمئنم که تو هیچی نمی‌تونم بهترین باشم. و جزو نقش اصلی‌های دنیا نیستم. جزو سیاهی لشکرم به هر حال.

 

+ چه معنی داره آدم تو این سن هم اینقــــدر جذاب باشه آخه؟ -__-

+ لیست سریال‌هایی که تا حالا دوست داشتم٬ رسیده به 97. (البته یکی دو تاش رو محض پیشنهاد به بقیه نگه داشتم.) با این حساب احتمالاً که نه٬ 100٪ امکان نداره بتونم همه‌شو یه بار دیگه ببینم! حتی اونایی که خیلی خیلی دوست دارم٬ شده 17 تا! و اونا رو هم احتمالش کمه بتونم دوباره ببینم!