Eighteen vs Twenty-nine 2005

 

بد نبود. یادم نبود اینو بخاطر شیوون دانلود کردم! و اولین بار که دیدمش گفتم این شیوونه؟ O_o هی شک داشتم خودشه یا نه! :دی چقدر کوچولوووو بوده آخه! ^_^ سر جمع 10 کلمه هم حرف نزد! :دی

تو 29 سالگی برگشت مدرسه. -__- خدای من. هنوز من این کابوس‌ها رو دارما! شاید مسخره باشه ولی من حتی با این سن گاهی به مدرسه‌ی دبستانم هم برمی‌گردم تو خواب. -__-

خیلی وقتا فکر می‌کنم اینایی که حافظه‌شون رو از دست می‌دن این مدلی٬ چه حسی دارن؟ وقتی یه دفعه هیچی یادشون نمیاد و هیچ‌کس رو نمی‌شناسن. یا تا یه روز خاصی رو یادشونه. حس عجیبیه. دلم می‌خواست حداقل یکی رو می‌دیدم که این مدلی بوده و ازش می‌پرسیدم دقیقاً چه حسی داشته! البته خب بازم فایده نداره چون نمی‌فهمم حس‌اش رو باز. :/ و بعد هم وقتی یادشون میاد چه حسی دارن؟ وقتی همه چی یادشون میاد از به یاد آوردن چیزای قبلی چه حسی دارن؟ از فکر کردن به اتفاق‌هایی که تو اون دوران بعد از فراموشی افتاده چه حسی دارن؟ از این دو تا کنار هم چه حسی دارن؟ خلاصه که خیلی برام جالبه.

بازی دختره هم وقتی 29 سالش بود و وقتی فکر می‌کرد 18 سالشه خیلی بامزه بود! آدم باورش می‌کرد.

My Name Is Kim Sam soon و این قدیمی‌ترین سریال‌هایی بوده که دیدم! واو 15 سال پیش! شیوون 18 سالش بوده! :)) اولین سریالشه! :))