City Hunter 2011

 

هعی. قبل از نوشتن رفتم سرچ کردم بازیگراش رو ببینم که بدتر حالم بیشتر گرفته شد...

اینو هی دیده بودم و دانلود نکرده بودم. آخر هم نمی‌دونم چی شد که دانلودش کردم بالاخره.

اوووم غذا درست کردن اصولاً جزو کاراییِ که ازش متنفرم. ولی فکر کردم اینکه آدم واسه بچه‌اش غذا درست کنه چه حس جالبیه! ذر این یه مورد خاص می‌شه ازش متنفر نبود!

کیم یونگ جو که مرد حالم بد شد... یعنی با دختره تو بیمارستان خداحافظی کرد دیگه معلوم بود... چقدر رو اعصاب بود مردنش... :( حالا مثلاً نمی‌مرد چی می‌شد؟ :(

دختره هی به نظرم شبیه یکی بود. آخر فهمیدم به نظرم شبیه هانیه توسلیه. فکر کنم یه سریال دیگه هم ازش دیده بودم و همین فکرو کرده بودم باز! کم‌کم داشتم فکر می‌کردم بسکه سریال کره‌ای دیدم قاطی کردم و فکر می‌کنم هی یه بازیگر کره‌ای شبیه یه بازیگر ایرانیه. ولی این بار یادم اومد که به نظرم شبیه کیه بالاخره.

بعد هم که رفتم سرچ کردم اتفاقی دیدم گو ها را همونه که پارسال خودکشی کرده... حالم باز بد شد... :( حالا این کم بود اتفاقی دیدم نوشته یه ماه قبل هم دوستش سولی خودکشی کرده! که دیدم بعله! اونم توی To The Beautiful You دیده بودم... :( ای بابا. چه وضعشه... چقدر این طرفدارای کره‌ای مزخرف و وحشتناکن. بیچاره می‌کنن این آدم معروفاشونو آخرم به کشتن‌شون می‌دن... 

دومین بار بود که یه دیالوگ فارسی می‌شنیدم!

از دیدنش پشیمون نیستم ولی خیلی اذیت کننده بود. البته قشنگ هم بود. و هم اینکه ازونا بود که بیشتر از دنیا متنفرم می‌کنه...