Itaewon Class 2020

 

خب اول بگم که زیاد خوشم نیومد ازش و در کل برام جالب نبود.

یه چیزی که خیلی اذیتم کرد چند تا صحنه‌ی خیلی وحشیانه بود مثل اون مرغه... یا ریختن سوپ و نوشیدنی داغ رو یکی دیگه یا چند تا مورد دیگه. که اصلاً هضم نمی‌شه برام این مدل خشونت...

یه چیزی که تو این سریال عجیب بود اینه که تقریباً تو تمام این سریال‌هایی که تا حالا دیدم احترام گذاشتن به بزرگتر یه چیز طبیعی بوده و به ندرت اتفاق افتاده برعکس بشه. ولی توی این سریال خیلی راحت این اتفاق افتاد!!! البته که نمی‌گم احترام به بزرگتر مهم نیست٬ هست. ولی خیلی وقتا خیلی جاها خیلی لجم می‌گرفت ازین که طرف داره زور می‌گه به عنوان یه بزرگتر ولی طرف مقابل هیچی که هیچی! ولی اینجا یه چند تا اتفاق بود. راستش وقتی یی سو به اون مامانِ هم‌کلاسیش سیلی زد دلم خنک شد! :دی چرا چون بزرگتره حق داره زور بگه و به یی سو سیلی بزنه و یی سو باید وایسه نگاش کنه؟! -__- دلم خنک شد زدش! :دی با اینکه خب میگم صحنه‌ی عجیبی بود و وجود همچین صحنه‌هایی تقریباً نزدیک به صفره! ولی خب باحال بود!

کلاً شخصیت یی سو برام جالب بود! اون صورت خنثی که خیلی معمولی به انواع و اقسام اتفاقات پیرامونش نگاه می‌کنه و هیچ تغییری توش ایجاد نمی‌شه!!! نه خیلی هیجان زده می‌شه نه خیلی عصبانی نه خیلی متعجب! این حالت آروم و خنثیِ صورتش برام خیلی خیلی جالب بود! تقریباً به جز اون سکانس ریختنِ نوشیدنی داغ تو صورت پسره٬ شخصیت جالب و باهوش و قوی‌ای بود که ازش خوشم می‌اومد!

لباساشون رو درک نمی‌کردم اصلاً. :| چرا اینقدر در کل لباس همه مزخرف بود؟!! مدل لباس پوشیدن همه‌شون مسخره بود!

و اینکه درسته سریاله و تو سریال‌ها اغراق می‌کنن و درسته که اصلاً آره یه اتفاق‌هایی ممکنه عجیب و باورنکردنی باشه٬ ولی "ممکنه"! ولی این دیگه یکم بیش از حد رو اعصاب بود! اصلاً قبول! ممکن بود پسره یه کاره با بابای کسی که باهاش کتک‌کاری کرده بود و از مدرسه اخراجش کرده بود٬ تصادف کنه! ممکن بود یی سو اونقدر خاص و باهوش باشه تو همه چی. ممکن بود کسی مثل سو آ اینقدر بی‌چشم و رو و وقیح باشه! و یه احمقی مثل سه رویی هم عاشقش باشه در هر صورت!!!! و یه نفر اینقدر در انتقام گرفتن راسخ باشه که اینقدر وقت بذاره و هزینه کنه و اصلاً آره می‌شه اینقدر با این کار تو چند سال پولدار بشه و از فرش به عرش برسه. ولی خدایی رئیس یه همچین شرکت بزرگی منطقیه اینقدر راحت به سو آ اعتماد کنه؟! یا حتی به پسر دومش که یه مدت تو تیم دشمنش بوده اینقدر راحت اعتماد کنه؟ یا کسی که تو کارخونه کار می‌کرده بیاد بشه سرآشپز یه رستوران و با یه مدت تلاش کردن بره تو مسابقه‌ای که بهترین سرآشپزهای "کشور"!!!!! توش شرکت می‌کنن٬ و بدون هیچ دوره‌ای دیدن و آموزشی دیدن همه‌ی اون بهترین سرآشپزهای کشور رو شکست بده؟! و اصلاً سرآشپز یه مجموعه‌ای باشه که اینقدر معروف شده؟! یا کسی که از کما در اومده پاشه بره کتک‌کاری و تِیکن‌طور بزنه طرف رو آش و لاش کنه مگه فیلم هندیه؟؟؟؟!! یا اونجا دعواشون شده ماشینا رو ول کردن می‌دون؟؟؟؟! وای خدای من..... 

در کل مسخره بود به نظرم. با اینکه از داستان‌های انتقامی خوشم میاد و اینکه آخرش انتقام گرفت و حال اون رئیس جانگ و پسرش رو گرفت خوب بود و یی سو هم برام شخصیت به یاد موندنی‌ای می‌شه!! ولی در کل به نظرم جالب نبود و خوشم نیومد. و اینکه در کل جو تاریک و بدی داشت سریال که اصلاً خوشم نمی‌اومد ازین جو. و اینکه ازین پسره نقش اصلیه خوشم نمی‌اومد. و اینجا هم همچنان کمکی نکرد که ازش بدم نیاد.