Extraordinary You 2019

 

دوستش داشتم. :( بعد از مدت‌ها یه سریال رفت تو لیست +دارهام... یه جوری بود. خیلی یه جوری بود. نمی‌تونم همه چیزایی که این دو روزه با دیدنش فکر کردم یا حس کردمو بنویسم.

هارو وقتی که هنوز شخصیتی نداشت تو سریال وای چقدر خوب بود!!! آدم قشنگ حس می‌کرد که یه نقش اضافه است و هیچ حسی نداشت! O_O {و خیلی خوشحالم مثل w طرف بدون صورت نبود >_< هنوز اونو یادم میاد حالم بد می‌شه :(...} هارو... هارو... اسم انتخاب کردن دان او واسه هارو...

قبلاً نوشته بودم چرا وقتی یه لی مین هو هست باید یکی دیگه هم با همون اسم باشه. که الان فهمیدم انگار اسمش رو عوض کرده! لی تائه ری! نگاهش عجیبه این بشر. هر دفعه با نگاهش می‌شناسمش. و همچنان فکر می‌کنم که هم خندیدنش قشنگه هم جدی بودنش هم شوخی کردنش کلاً بامزه است. تنها کسی که به نظرم این مدلی بود شیوونه. الان که فکر می‌کنم اینم مثل شیوون همینطوریه! :دی فقط این علاوه‌بر همه‌ی اونا یه تم ترسناکم داره که شیوون نداره. -__- و اینکه همــــــش منتظر بودم سر و کله‌ی اونی که ایشون دوستش داشته پیدا بشه! :) ولی آخرش چرا نبودن این دو تا؟ :/

شاید تنها نکته‌ی خوبی که داشت این بود که توی سایه هر کاری دلت می‌خواست می‌تونستی انجام بدی! و خیالت راحت بود وقتی صحنه شروع بشه هیشکی یادش نمی‌مونه! ولی در کل دنیای غم‌انگیزی بود... من اگه جای دختره بودم هیچ کاری نمی‌کردم دیگه! همینطوری هیچ‌کاری نمی‌کردم و منتظر صحنه‌ها می‌شدم تا بالاخره همه چی تموم شه. این که فکر کنی یکی دیگه برات تصمیم می‌گیره و تو هیچی نیستی جز یه عروسک خیلی وحشتناکه... نمی‌دونم البته فکر کنم برای من دقیـــــــــــقاً همچین چیزی لازم بود! آره همینه! چون اونوقت از سر لج و لجبازی اووووه می‌تونستم خیلی کارا بکنم! :/ یعنی قشنگ همون کارای اینو می‌کردم که هر جور شده این داستانو هر چقدرم کوچیک عوض کنم! -____- ولی خب حالا که نقش اصلی زندگیِ خودمم٬ هیچی نیستم! :/ نقش اضافی‌ترین نقشِ اصلی دنیای خودمم! -__-

من با ترجمه‌ی KTteam دیدم. بقیه رو زیاد ندیدم٬ اون اولا فکر کنم فقط یکی دیگه(PersianDream) رو دیدم خوشم نیومد ولی از ترجمه این راضی بودم و تا آخر با همین دیدم. 4 تا ترجمه داشت آخه.

و اینکه منتظر بودم ببینم پایانش قراره چطور باشه. که خوب بود. نه مسخره بود نه رو اعصاب بود نه لوس بود. پایانِ خوبی داشت. نه خوب به اون معنای خوبا! یعنی قابل قبول بود برای من. ولی یه چیزی هم که این وسط بامزه بود دیالوگ‌هاشون وقتی از صحنه انتقاد می‌کردن بود! :)) از لوس بودنش یا غیر منطقی بودنش یا اینکه چرا نویسنده اینطوری می‌کنه چرا اینجا اینو می‌گم چرا این کارو می‌کنم و ازین چیزا! اینشم خیلی بامزه بود! :))