Gone with the Wind 1939

 

فکر کنم اولین بار اسمش رو وسط رمان مورد علاقه‌ام دیدم. تنها دلیلی که اون دو تا کتاب قطوووور رو از کتابخونه‌ی دانشگاه گرفتم و خوندم هم همین بود!

این سال‌ها هم هی اینور اونور درباره‌ی فیلمش شنیدم و تصمیم گرفتم ببینمش بالاخره! واو 1939! اصلاً قابل درک نیست این عدد! خلاصه که دیدم. هر چند از کتاب چیز زیادی یادم نبود ولی یادم بود که چقدر از اسکارلت بدم میاد. :/ و تنها نکته‌ی خوبش هم این بود که آخرش رت ولش کرد رفت. -__-

هر چند هیچوقت چیزایی مثل این برام جالب نبوده و تقریباً نسبت به چیزایی که خیلی ازش تعریف می‌کنن و مشهوره همین حس رو دارم؛ بالاخره یه روزی هم تایتانیک رو می‌بینم. :/ زشته دیگه! آدم بمیره اینا رو ندیده باشه یه وقت! :| از وقتی بچه بودم هی شنیدم تایتانیک تایتانیک! ولی حتی یه بار هم دلم نخواسته ببینمش!! فقط می‌بینمش که دیده باشم! مثلاً مثل من پیش از تو که فقط خوندمش که خونده باشم! بسکه همه می‌گفتن! چرا اهمیت می‌دم که بقیه چی می‌گن؟ اهمیت نمی‌دم در واقع! هیچوقت اهمیت ندادم! ولی شاید یه حس کنجکاویه که ببینم خب که چی؟ چیه که همه اینقدر دربارش می‌گن؟ همین خلاصه!