Uncontrollably Fond 2016

 

خیلی قشنگ بود. :(

البته این دختره یکم دیوونه نبود؟ فکر کنم من پای لپ‌تاپم بیشتر گریه کردم تا اون! -__- خیلی تو Dream High خوشم می‌اومد ازش! -__- مگه می‌شه آدم اینقدر بی‌خیال باشه؟ یا شایدم چون قبلاً بابش مرده و اینو تجربه کرده اینطوریه! به هر حال که ازش خوشم نیومد روانی رو.

اگه من نویسنده‌اش بودم٬ مثل سکانس اول فیلم٬ سکانس آخر فیلم رو هم با یه کات تموم می‌کردم...

خیلی بد تموم شد. توقع معجزه نداشتم به هیچ وجه! نهایتش همون که بالا گفتم که اونم فقط به نظر من باحال میاد بقیه فکر کنم در این صورت نویسنده رو زنده زنده می‌سوزوندن. -__- ولی همچین پایانی هم واقعاً مسخره بود.

 

+ وای خدای من... 4 تا سریال قبل از این ازش دیده بودم ولی چرا الان با این سریاله باید اینو بفهمم؟.... واقعاً مریض بوده؟ :( یعنی الان خوبه؟؟ دیوونه می‌کنن آدمو نصفه شبی...

+ وای دارم خل می‌شم... الان فقط یاد مرتضی‌ام... خدایا خواهش می‌کنم التماس می‌کنم حداقل تا 5 سال آینده یه مو از سر این بشر کم نشه... امشب خوابم نمی‌بره... خدا رو شکر اینستا هست آدم بفهمه یه هفته پیش پست گذاشته... هوووف....

+ حالا که اینو فهمیدم دیگه دلم نمی‌خواد دوباره ببینمش... :(

+ یه چیز بدی هم که داشت این بود که اینقدر پراکنده می‌رفت گذشته و برمی‌گشت حال٬ آدم گیج می‌شد. می‌شد یه طوری مرتب‌ترش کنن.