My Lovely Girl 2014

 

اول اینکه اونقدر آخرش مسخره و مزخرف و لوس و دری‌وری بود که انگار نویسنده قهر کرده گفته قسمت آخرو نمی‌دم بهتون و مجبور شدن یکی رو از تو خیابون بیارن که براشون پایان بنویسه. -___- در نتیجه اصلاً کل سریال برفنا رفت و هیچ نظری ندارم. :/

دوم اینکه از اول سریال کشتم خودمو نفهمیدم نقش اصلی قبلاً چی بازی کرده بوده. و الان بعد از سرچ کردن... یعنی باورم نمی‌شه این اون دیوونه‌ی رو اعصابِ حال بهم زنِ مزخرف بوده... >_< وای خدای من... نمی‌تونم هضم کنم این اتفاقو. :/ چقدر متنفر بودم ازش تو the fugitive: plan b. وای اصلاً بی‌خیال. -__- اینجا خوب بودا. :/ ولی فهمیدم اونه حالم بهم خورد. -__-

ال؟ -__- اونم نشناختم هر چی فکر کردم. :/ وااااااو چطوری Angel's Last Mission Love رو یادم نیومد؟ :/ حالا لامصب مطمئنم اگه تمام سریالایی که دو سال پیش دیدم رو بخوام الان باز دوباره ببینم٬ همون شروع که بشه تک تکِ سکانس‌ها و اتفاق‌ها و آخر داستان رو یادم میادها! نمی‌دونم اونجا که این حافظه باید دلقک بازی در بیاره چرا قشنگ شیک نشسته سر جاش. :///

الکس چو؟.... وای... واقعاً دلم می‌خواد سرمو بکوبم به دیوار... یعنی سرچ هم کردم و فهمیدم بازیگر پاستاست بازم شک داشتم که اون باشه! O_O واااااو اصلاً باورم نمی‌شه یعنی!