The Fugitive Plan B 2010

 

جینیِ پر رو! خودش اون اول به کای می‌گه جی‌ وو آدم بدیه و بخاطر این باهاش کار می‌کنم که اگه تو این ماجرا بمیره اصلاً برام مهم نیست!! و کای بهش می‌گه که اینطوری نگو و جون آدما ارزش داره و اینا! بعد اونوقت وقتی کای بخاطر محافظت از جینی هیچ راهی براش نمی‌مونه و از جی وو استفاده می‌کنه، دختره‌ی پر رو صداش در میاد که چرا بخاطر دوست داشتن من می‌خواستی جون یکی دیگه رو به خطر بندازی! اونم وقتی کای وسطش پشیمون شده بود و دیگه نمی‌خواست با اونا همکاری کنه و به جینی دروغ بگه! و حتی بخاطر همین داشتن می‌کشتنش! آخر هم که خودش با دست خودش مدرک تحویل پلیس داد! دختره‌ی مسخره‌ی مزخرف! یه کلام بگو عاشق اون عوضی شدی دیگه! اینقدر دری وری گفتن نداره. -__-

هنوز حالم بده از مردنِ سو ران... :( دلم می‌خواست به جای سو ران٬ جی‌ وو بمیره. -__-

قطعاً فقط بخاطرِ دنیل هنی دانلودش کردم و دیدم. و خوشحالم که آخرش نه آدم بده‌ی داستان شد٬ نه مرد! :(:

عاشق این نظر کارشناسانه‌ام شدم یعنی! :دی به هر حال اگه دنیل هنی توش نبود دانلود نمی‌شد! :/ حتی اگه اتفاقی دانلود هم می‌شد٬ قطعاً همون قسمت اول هم زیادی بود و قسمت دو رو شروع نمی‌کردم به دیدن! در نتیجه همینه که هست. -__-