Absolute Friend 2019

 

از ربات‌ها بدم میاد. ازینکه یه روزی ربات‌ها قاطی آدما باشن متنفرم. ازینکه علم یه روزی در این موردِ خاص اینقدر پیشرفت کنه متنفرم. حتی الان ازون جاروبرقی دایره‌ای‌ها که می‌گشت تو خونه و خودش جارو می‌زد هم متنفرم. ازینکه آدما بتونن همچین چیزایی بسازن متنفرم!

خلاصه‌شو که خوندم بدم اومد. ولی بازم گفتم ببینم حالا. تا قسمت 10(19-20) دیدم و تمام! دلم می‌خواست نویسنده و کارگردان و اون رباته و دختره رو با هم آتیش بزنم. -__-

وقتِ زیادی واسه سریال دیدن ندارم و اینکه تو همین فرصت‌های باارزشی بخورم به پستِ همچین آشغالی واقعاً ظلمه... واقعاً ظلمه... می‌تونستم یه سریال دیگه رو کامل ببینم ولی وقتم رو با 10 قسمتِ این آشغال هدر دادم و دیگه معلوم نیست کِی دوباره وقت کنم برم تو پوشه‌ی سریال‌هام... لعنت به همتون با این آشغالی که ساختید...

یادم نمیاد سریالی رو از وسط ول کرده باشم و اینقدر ازش متنفر شده باشم که بعد از 10ساعت دیدنش٬ ولش کنم و نبینم تا آخرش. قسمت 18(35-36) رو باز کردم و چند دقیقه‌ی آخر رو دیدم و با پوشه سریال رو راهی سطل زباله کردم! 

اون موقع که پشتِ هم سریال می‌دیدم این اتفاق زیاد مهم نبود. فوقش از فردا یه سریال جدید شروع می‌کردم ولی حالا که وقت ندارم اینطوری زیاد و پشتِ سرِ هم سریال ببینم واقعاً به پستِ همچین سریال‌هایی خوردن دیوونه کننده است. عصبانیم. عصبانی.