Skip Beat 2011

 

دوستش داشتم! :)

اولاش رو که به زور دیدم! هم زبانشون خیلی رو اعصاب بود هم شروعِ سریال خیلی مزخرف بود! نمی‌دونم فقط من اینطوری حس می‌کنم یا نه، ولی زبان کره‌ای خیلی بهتر از ژاپنی و چینی و تایوانی و ایناست. خیلی روون‌تره و برعکس اونا اصلاً رو اعصاب نیست. :| این تایوانی بود و کلافه‌ام می‌کرد تا چندین قسمت، تا اینکه عادت کنم بهش.

شروع سریال اونقدر مسخره بود که اگه بخاطر شیوون نبود احتمالاً همون اولاش بی‌خیال می‌شدم و کلاً ندیده پاکش می‌کردم! ولی یکم که گذشت ماجراش خیلی جالب شد و خیلی دوستش داشتم ولی مشکلات بعدی... :|

زیرنویسش رو اعصاب بود و یه جاهایی اصلاً معنی نمی‌داد. یه جاهایی روون نبود. یه جاهایی موسیقی متن که پخش می‌شد مترجم‌های محترم دیالوگ‌های بازیگرا رو ول می‌کردن و معنی آهنگ رو زیرنویس می‌رفتن. :|||| فکر کن بازیگر داره حرف می‌زنه و زیرنویس نداره! یا اینکه تو صدم ثانیه بین زیرنویسِ آهنگ میاد و میره و اصلاً نمی‌شه دیدش! این مشکل خیلی پرتکرار بود! زیرنویس بعضی قسمت‌ها ناهماهنگ بود ولی دستی می‌شد درستش کنی ولی قسمت آخر...

تمام قسمت‌ها هر ده دقیقه یه ربع پیام بازرگانی داشت و یه رفت و برگشت داشت که واقعاً دیگه دیوونه کننده بود و دیگه دلم می‌خواست اونی که آهنگه رو خونده پیدا کنم و با مشت بکوبم تو دهنش. -____- واقعاً 100بار پخش شد و دیوانه‌ کننده بود! :/

برای دیدن قسمت آخرش تقریباً پوستم کنده شد. -__- چون اون قسمت‌هایی که تو پارگراف قبل گفتم رو حذف کرده بودن ولی زیرنویس باهاش هماهنگ نبود و چون خیلی اختلاف داشت حتی نمی‌شد دستی تنظیمش کرد و بیچاره شدم تا قسمت آخر رو دیدم و کلافه‌ام کرد اصلاً. ضمن اینکه نفهمیدم چرا شیوون رو تو بچگی های دختره نشون نمی‌دادن و اینکه آخرش دختره فهمید اون پسر تو خاطره‌ی بچگیش شیوون بود یا نه! و اینکه فاز دونگهه چی بود دقیقاً؟ :/ و اینکه آخرش شیوون این دختره رو دوست داشت یا نه؟ :/ یعنی کلاً چی شد قسمت آخر؟ :/

اگه مشکلات زیرنویس و اون وقفه های دیوونه کننده نبود(حتی با صرف نظر کردن از پایان داستان!) قطعاً می‌گفتم خییییییلی دوستش داشتم! -__- ولی اینقدر اینا کلافم کرد که نمی‌دونم چی بگم. :/

ولی ازینا که بگذریم سریال جالبی بود و دوستش داشتم. :) دلم می‌خواست بگم دلم می‌خواد یه روزی دوباره ببینمش، ولی یاد مصیبت‌های موقع دیدنش که می‌افتم منصرف می‌شم. :/ شاید داستانش به نظر یه کم لوس بیاد به دلایلی، ولی من ماجراهاش رو دوست داشتم و باهاش همراه می‌شدم و برام جالب بود. دلم نمی‌خواست تموم شه. :( و اینکه از دست این شیوون لعنتی می‌خوام به یه کره‌ی دیگه فرار کنم... -__- لعنتــــــــــی. -__-