He is Psychometric 2019


خیلی بد بود... واقعاً اشتباه کردم همون قسمت‌های اول ولش نکردم. اگه Park Se young توش آشنا نبود که دیگه عمراً ادامه نمی‌دادمش. واقعاً از بدترین سریال‌هایی بود که تا حالا دیدم... اعصاب و روانم رو ریخت بهم قشنگ. واقعاً چرا من نشستم همچین سریالی رو دیدم؟ :( لعنت به اون نویسنده...


+ آدم گاهی اینطور احساس می‌کنه که واقعاً باید خودش یه کاره‌ای بشه تا از حق خودش دفاع کنه! و کل دنیا از هرحیطه و شغلی دروغ‌گو و منفعت طلب و ... هستن. 

+ یه چیزی که جالبه برام اینه که تو کره زرتی همه یه آزمون می‌دن و وارد یه شغلی می‌شن!!! حتی شغلای مهم! والا اینجا صد تا مدرک و صد سال سابقه‌کار می‌خوان از آدم! من نمی‌دونم اونا مدرسه تموم می‌شه چطوری به راحتی فقط یه آزمون می‌دن و وارد یه شغلی می‌شن!!! یا مسخره بازی سریالاست یا کلاً کشور عجیبیه!‌ :| 

+ به این سکانس که رسیدم: { +از حالا به بعد لمس کردن جسدا رو برات ممنوع می‌کنم. دیگه هم صحنه‌ی جرمی نمی‌بینی. نه حتی ابزار قتل. هیچکدومشون٬ هیچوقت. جرمای دیگه‌ای هستن. افراد گمشده٬ سرقت‌های بزرگ. می‌تونی رو پرونده‌های دیگه کار کنی.} دلم می‌خواست اون نویسنده‌ی خاک برسر رو پیدا کنم و تیکه تیکه‌اش کنم. تو روحت با این داستان سریال نوشتنت. بری به جهنم...

+ واسه اینه می‌گم تصویرگری کتاب‌هاشون قشنگه‌ها! 

+ ینی این سریال فراموشم می‌شه؟ :/ کاش ندیده بودمش... :/ گفتم مثل قاضی محترم اولش فقط اینطوریه دیگه. بذار ببینم. اگه می‌دونستم تا آخر رو اعصابمه واقعاً نمی‌دیدمش...