The Lord Of The Rings The Fellowship Of The Ring 2001


اوووه چقدر زیاد بود! همیشه در برابر ارباب حلقه‌ها یه مقاومتی داشتم!! ولی بالاخره دیدمش. البته بخاطر همین مقاومت٬ فقط همین قسمت رو دانلود کردم!! و کِی قسمت‌های بعد دانلود شه و دیده شه خدا عالمه!! کاش دانلود کرده بودما. :/

نظری ندارم فعلاً. خوندن کتاب‌هاش قطعاً خیلی جالب‌انگیزناک‌تره به قول یه دوستی! فقط یه چیز برام خیلی جالب بود. قدرت اراده‌ی آدما. اینکه بتونن خودشونو در برابر وسوسه‌ی داشتن اون حلقه و قدرتی که به دارنده‌اش میداد٬ نگه دارن یا نه. تا حالا هیچوقت اینقدر از نزدیک این موضوع رو حسش نکرده بودم. خیلی هم حس ترسناکی بود. 

+ رفتم یکم جست و جو در دنیای ارباب حلقه‌ها! :/ مخم سوت کشید! :/// به قول یه دوستی دیگه واقعاً یه دنیاست واسه خودش! من جمع و جوریِ هری پاتر رو ترجیح می‌دم! :دی احساس می‌کنم وارد دنیای ارباب حلقه‌ها بشم غرق می‌شم توش! :دی یعنی بخونم کتاب‌هاشو واقعا؟! :|