Moon Lovers 2016


دوسِش داشتم. :( رفت جزو سریال دوست‌داشتنی‌هام... تلخ بود ولی یه تلخی دوست داشتنی مثل نسکافه...

قشنگ بود به اضافه‌ی یکم سردرد و اشک و آه و بغض! یعنی تو کل عمرم اینقدر بغض نکرده بودم که سر این سریال بغض کردم! -_-

اصلاً فکر نمی‌کردم حوصله سریال تاریخی دیدن داشته باشم. یکی دو تا رو هم قبلاً چند قسمت دیده بودم و ول کرده بودم. از اون همه سریالی که دانلود کرده بودم فقط 3 تا مونده بود که 2تاش تاریخی بود و همه رو دیده بودم و تهِ سریالام اینا مونده بود! ولی بعد از اینکه به زور اینو شروع کردم دیدن٬ دیگه پشت سرِ هم دیدم!!! و شد یکی از سریال‌های دوست داشتنی‌ام حتی! خیلی‌ها گفتن آخرش بد تموم شده و اینا! ولی من دوست داشتم آخرشو! فقط کاش تو دنیای گو ها جین هم همدیگه رو می‌دیدن. ولی بازم بد تموم نشد. اگه بد تموم می‌شد واقعاً حالم بد می‌شد. :‌| چقدر از همون قسمت اول وانگ سو رو دوست داشتم. :( همینکه آخرش مثل یانگ میونگ نمرد برای من تَــــهِ هپی اند بود. -__-

هر چیِ تلوزیونمون داغونه یه چیزش خوبه! :/ اونم اینکه خیلی از قسمت‌های خشن فیلم و سریال‌ها رو حذف می‌کنن. :|| الان این باز به نظرم خیلی بهتر از The Moon That Embraces the Sun بود. افسانه خورشید و ماه یا همون ماه در آغوش خورشید رو قبلاً از تلوزیون دیدم ولی الان می‌ترسم زبان اصلی ببینم. :|| ولی دیگه واقعاً دلم نمی‌خواد سریال‌های تاریخی ببینم خیـــــــــلی رو اعصابه. اصلاً اعصاب و روان آدمو می‌ریزه بهم با این پادشاهی و خیانت کردنشون و کشت و کشتارشون. :( 

خلاصه که خیلی قشنگ بود. یادمه همه هی عاشقان ماه٬ عاشقان ماه می‌کردن!!! اینم بگم که اینکه همه‌شون عاشقان ماه بودن!!!(دیگه کار از مربع عشقی هم گذشته بود :|| ) خیلی مسخره بود!! :/ یا اینکه همشون آخرش می‌زد به سرشون و دیوونه می‌شدن! یا اینکه رسماً همه زنای سریال رو زد کشت نویسنده‌ی دیوانه. :||| ازین چیزای بیخود هم داشت ولی در کل با همه‌ی این‌ها و حتی با اینکه خیـــــــــلی غمگین بود٬ ولی قشنگ بود. :)