دزد و پری 2


الان 20 بهمنه که یادم افتاد از دیدن دزد و پری ننوشتم! :| حالا چرا یادم رفته نمی‌دونم!!!
هم 1 اش قشنگ بود هم 2! البته که واسه بچه‌ها کم بدآموزی نداره! :| البته مثلاً تاکسی هم دربستی چند تا جوجه رو سوار نمی‌کنه ولی به هر حال یه اتفاق‌هاییش خوب نبود! ولی در کل برای من که به همراه کودک درونم دیدم خوب بود! :)

+ کلی طول کشید تا ملت سر جاشون بشینن. طوری سینما بهم ریخته بود که فیلم شروع شد و هنوز ملت در حال نشستن و جابجا شدن بودن! و برعکسِ همیشه که صدای فیلم رو آسمونه و کَر می‌شه آدم٬ این‌بار اونقدر صداش کم بود که اصلاً شنیده نمی‌شد توشلوغی سینما!!!! تا این حد!!!!!! یه اوضاعی بودا!!! واقعاً آدم کلافه می‌شه از این همه بی‌نظمی وبی‌شعوری! خب بلیت داری واسه فیلم سر ساعت بیا! خلاصه که 10 دقیقه از فیلم گذشت و اگه فکر می‌کنید سینما به حالت طبیعی برگشت سخت در اشتباهید! همچنان مردم در جای اشتباهی نشسته بودن و بلیط‌هاشون مشکل داشت و داد و بیداد و سروصدا! جوری که بعد از ده دقیقه فیلم رو قطع کردن! و چند لحظه بعد فیلم از اول نمایش داده شد! :| ولی اگه فکر می‌کنید الان دیگه جو آروم شد باز هم در اشتباهید! چون باز هم تا ده دقیقه این ماجرا ادامه داشت! جوری که با خودم گفتم غلط کنم دیگه فیلم کودک و نوجوان بیام سینما با این ملت بوق! -___- واقعاً اینایی که بچه‌های این نسل رو دارن تربیت می‌کنن اینن خدا به داد نسل بعدشون برسه! آخه چند تا بچه دارید می‌برید سینما هماهنگ کنید٬ بلیت رو درست بگیرید٬ شعور داشته باشید که سینما خونه‌ی خاله و عمو و دایی نیست که برید هر جا دوست دارید بشینید و باید به شماره صندلی نگاه کنید! وقتی اینو نمی‌فهمن توقع دارن بچه‌ای که نظاره‌گرِ تمام این ماجراست پس فردا چطور بار بیاد؟ :/ اصلاً نظم و احترام به حقوق دیگران و این چیزا بیداد می‌کنه! مثلاً خیر سرمون مسلمون هم هستیم و ادعای حق‌الناس و اینا هم داریم!!!! خلاصه که نیم ساعتِ تمام پروسه‌ی وارد شدن به سالن و نشستن روی صندلی ادامه داشت و من از بالا و ردیف آخر منتظر بودم ببینم کِی می‌شه فیلم رو دید و صداشو شنید!