Something in the Rain 2018

یعنی اگه برمی‌گشتم عقب اصلاً دانلودش هم نمی‌کردم چه برسه به دیدن! یعنی آدم 16 ساعت بگیره بخوابه بهتره تا اینو ببینه! :/ و حتی تموم هم نمی‌شه لامصب. :/ به زور دیدم تا وسط قسمت 11 تازه کلی هم زدم رو دور تند ولی دیگه دیالوگ‌هاش فارسی نیست که با دور تند بشه شنید و زد بره. بعد نمی‌دونم چرا بدمم میاد نصفه ول کنم برم. :/ بعد الان فکر می‌کنم که من کلاً چرا سریال کره‌ای می‌بینم؟ :/ اصلاً چرا این همه سریال دانلود کردم؟ و اونایی که دیدم قبلاً چرا اینقدر قشنگ بود؟؟ و چرا اینایی که تازه بعد از یه مدت سریال ندیدن دارم می‌بینم به درد نخورن؟ :/ و اینکه این همه تعریف چرا بود تو کامنت‌های این سریاله؟ :/ و در کل اصلاً از هر چی سریال کره‌ایه بیزار شدم. :/
برم تو از ستاره‌ها اومدی یا افسانه‌ی دریای آبی یا زندگی طلایی من ببینم از دوباره؟ :/ وای که چقدر خسته شدم با این چند تا سریال آخری. :/