Strong Girl Namsoon 2023

 

قشنگ بود. :) متاسفانه من مثل شی او بزرگترین آرزوم قدرته! قدرتی که هیچکس نتونه بهم آسیبی بزنه! و بتونم بدون ترسیدن از چیزی و کسی هر کاری دوست دارم انجام بدم! مثل نام سون! همینقدر مطمئن و مقتدر و آزاد! پس هر چقدر هم سریال های تکراری با این موضوع ساخته بشه برام مهم نیست و با علاقه تماشا می کنم! :)

قیافه زنه خیلی آشنا بود، مامان نام سون! و حس خوبی می داد بهم! آخرای قسمت 2 کشف کردم که بازیگر من افسانه ام هست! :) جالبه که دقیقاً حدس زدم اون باشه و رفتم سرچ کردم همون بود! :)))) تو اون سریاله جذاب و قدرتمند می نمود و حالا اینجا عالی تر و عالی تر! :دی ^_^ 

دوبونگ سون! خدایی دو بونگ سون! ^_^ واااااااااااو خیلی بانمکه که جدیداً سکانس های مرتبط با یه سریال دیگه ی هم موضوع رو می یارن برای اون یکی! :)

و ... شی او!... واقعاً چرا باید دقیقاً بعد از دیدن سریال قبلی این سریال رو شروع کنم؟! :( کاش یه فاصله ای می افتاد این وسط اقلاً! خیلی تو سریال قبلی از بازیش خوشم اومد و به نظرم بازیگر خوبیه! ولی چرا دقیقاً بعد ازون نقش باید همچین نقش منفی ای ازش ببینم؟؟ :( شست برد سریال قبلیو. :( :/

من همش اینطوری بودم که تباگ تباگ تباگ! ^_^ واااااو! خیلی لذت بخش بود حتی اگه تخیلی باشه! ولی کم کم با پررنگ شدن حضور ریو شی او و اون سکانس های خشن وحشیانه اش که تقریباً همه شون رو ندیدم و فقط زیرنویس خوندم تا بگذره، خیلی حالمو بد کرد. واقعاً می ترسیدم ازین شی او! :| من جای نام سون همش در استرس لحظه ای بودم که دستش رو می شه پیش شی او! :/ جانی وحشتناک رو مخ... :( واقعاً حس بدی می داد بهم...

خدا رو شکر حداقل کمذی هم بود و یکم اون صحنه های خشونت آمیزش رو تعدیل می کرد وگرنه خیلی ضدحال می شد... :/ واقعاً برای من خیلی دوز خشونت سریال بالا بود. :/ مخصوصاً هر وقت به سکانس های شی او می رسید! :/

خلاصه که با کلللی ذوق و هیجان و عشق شروع کردم دیدم! بعد کم کم ترسناک و استرسناک شد! :/ ولی بازم دوستش داشتم البته تا قبل از سکانس آخر! :| مثلاً سریال ساختن زن قوی و یه قهرمان زن ساختن! بعد ثانیه آخر گند می زنن بهش! مرد قوی! :/ خب به درک! به جهنم! مرد قوی چه کوفتیه مثلاً؟ همینطوری بس نیستن تازه قدرت این مدلی هم داشته باشن؟! :/ کم قهرمان مرد و نقش اول های مرد با قدرت فرا بشری داریم؟! همین یه سریال با قهرمان زن رو هم آخرش باید با مردا تموم کنن؟ :/ من اگه دستم به این نویسنده های کره ای روانی می رسید با اره برقی به 99 قسمت مساوی تقسیمشون می کردم. -___-

خلاصه که تهش اونقدر ضد حال بود که گند زد به حس کل سریال برام. -__- ولی در کل قشنگ بود و بازی های همه شون رو دوست داشتم. مخصوصاً مامان نام سون! :) بازی اون شی اوی لعنتی هم خوب بود. :/ بازیگر خوبیه. مثلاً الان باید سریال قبلی رو می دیدم که نقش شی او رو بشوره ببره! :دی