Lovely Runner 2024

 

اینم رفت تو لیست +دارها! بعد از مدت ها شروع کردم دوباره سریال دیدن و با سریال خوبی شروع کردم. :) قشنگ بود و بازی هاشون رو دوست داشتم.

اگه یکی ازین عاشقای دیوونه رو خودم نمی شناختم، می گفتم که قطعاً اینا مال فیلم و سریال هاست و این آدما واقعاً وجود ندارن! البته که این حقیقت که تو فیلم و سریال ها شخصیت اول ها شسته رفته و مودب و با شخصیت و عالی هستن چیزیه که واقعاً تو دنیای واقعی وجود نداره! و اینو هرگز باور نخواهم کرد!

خلاصه که داستان قشنگی داشت ولی دلم می خواست هی یه رازی توی چنته داشته باشه برای رو کردن و شگفت زده کردن مخاطب و کشش بیشتر که اینو نداشت و یه جاهایی یهو احساس می کردی بریدی ازش یا خسته شدی یا خب می تونست همینجا تموم شه و مثلاً من اینطوری بودم که خب تازه مثلاً قسمت 5 اِ! 7 اِ! بعدش چی؟ دیگه چی می خواد بشه تا 16؟ و اون غافلگیری که باعث بشه جذب بشی و این احساس رو نکنی رو نداشت. ولی بازم خسته کننده یا غیر جذاب نبود. اونقدر ریتم ملایم و دوست داشتنی ای داشت که باهاش همراه بشی.

فقط نفهمیدم ماجرای گیر دادن اون قاتل به اینا چی بود و تا آخر منتظر بودم یه ربط و دلیل منطقی برای این پیدا بشه ولی نشد! اگه یه اتفاق بی دلیل و عادی بود چرا همش به اینا گره می خورد؟! می تونست عوض بشه! ولی این پافشاری روی تغییر نکردنش باعث می شد منتظر یه دلیل منطقی یه کینه یه خصومت یه چیزی که بگی آه پس اینطوری بود! برای این بود! باشی، ولی تا آخر هم این دلیل وجود نداشت! و نفهمیدم چرا گیر داده بود به این دختره و مدام موبایل اینو گرفته بود دستش و دنبال این بود! اونم سال های سال! می شد یه کینه ای چیزی پشتش باشه تا منطقی تر بشه.

شخصیت دختره و دو تا پسرا هم بانمک بودن. و کلاً شخصیت رو مخی نداشت و آروم و دوست داشتنی بود! :)