Welcome to Samdalri 2023

 

رفت تو لیست + دارها! ^_^ خییییلی قشنگ بود! :)

یه داستان تکراری که هزار مدل تا حالا ازش دیدم! ولی اونقدر همه چی به جا و قشنگ و دلنشین بود که نمی شه عاشقش نشد! چینش داستان، اپیلوگ ها، ماجراهای شخصیت های اصلی و فرعی، آهنگ ها، بازیگرا، شخصیت ها همه چی عالی بود!

شین هه سان که بازیگر مورد علاقه امه و خیلی خوشحال شدم بعد از مدت ها اینو دیدم ازش! ^_^ خیلی هم نقش خوبی بود! :) جی چانگ ووک هم اولین چیزی که ازش یادمه 5 انگشت بود و اینکه متنفر بودم ازش! :دی کم کم بقیه کاراش یکم شست برد اون شخصیت رو تا The Sound of Magic 2022 که دیگه رسماً خوشم اومد ازش! ^_^ و اینجا دیگه عالی بود! خیلی شخصیت دوست داشتنی ای بود. سر گذرگاه عشق 2 و هیون گیو یادمه می گفتم هیچوقت حتی یه شخصیت تو فیلم و سریال ها هم در این حد برام جذاب نبوده. خلاصه نه به اندازه ی هیون گیوی واقعی، ولی در حد یه شخصیت سریالی، یونگ پیل دومین شخصیتیه که به شخصه اینقدر دوستش دارم! ^_^

هیچوقت دلم نمی خواست دختر داشته باشم و از دختر بچه ها خوشم نمیاد! برای اولین بار در عمرم دلم می خواست این دختره دخترم بود!!! :دی اصلاً مگه می شه بچه اینقدر با ادب با شعور فهمیده؟؟؟! این دیگه فرشته است بچه نیست! O_O خیییییییییلی قشنگ بازی کرده بود فسقلی! ^_^ چند جا اشکمو درآورد! صداشم خیلی بامزه بود! :))) این بزرگ شه چی می شه!!!

وقتی دختره با سانگ دو حرف می زد که بی خیال عشق یه طرفه اش بشه... وای چه سکانسی بود.... خیلی خوب بود لامصب! باید ببینم کارگردان این کی بوده... چا یونگ هون! یادم باشه!

خلاصه که خیلی آرامش بخش بود و حس خوبی داشت و هیچیش توی ذوق نزد. تنها چیزی که اذیتم کرد سانگ دو بود. دلم می خواست وقتی دو سال بعد رو نشون داد حداقل یه اتفاق هر چند کوچیکی بیفته از اومدن یه آدم جدید توی زندگیش. نامردانه بود که اینطوری نشد. انگاز که قدیسه بودن اون مثلث عشقی از بین می ره مثلاً! :/// خب این بدبخت رو هم با یکی آشنا می کردید آخرش! چه وضعیه؟ :/ همچنان درگیرم با نویسنده ها هر چقدرم که هپی اند شه! :دی