پاستاریونی


امروز برای دومین بار تنهایی رفتم سینما. اول پیشونی سفید2 رو دوباره دیدم. :دی فیلم‌نامه لنگ می‌زد. ولی بازم تو ایران همچین چیزی ساختن خیلی عالیه!!

بعد یه 35 دقیقه‌ای بیکار بودم و شروع کردم گشتن و دیدن مغازه‌ها که خیلی زود گذشت. و خدا رو شکر نصف بیشتر سینما هم پر شده بود! تا دیشب که چک کردم 5 تا بلیت فروش رفته بود! ولی فیلم که شروع شد تقریباً بیشتر سالن پر بود. البته کنار من با چندین فاصله خالی بود و خیلی خوب بود! :))

خب بالاخره فیلم دومی که دیدم پاستاریونی بود. فکر می‌کردم باز یه فیلم مسخره باشه که نتیجه‌اش فقط 4 تا حرف زشت و بیخود یاد دادن به بچه‌ها باشه! ولی وقتی نظرات رو خوندم دیدم می‌گن که اینطور نیست و فیلم خوبیه! بخاطر همین رفتم. و واقعاً هم خوب بود! اونقدر که اصلاً تعجب کردم مگه می‌شه تو ایران همچین فیلمی ساخته بشه که پر از حرف‌های زشت و مسخره نباشه و تازه ژانر کودک باشه و اینقدر تمیز و مودبانه!!! حتی پسربچه‌های فیلم حرف زدنشون رک و بیشتر از سنشون بود ولی بی‌ادب نبودن! خلاصه که فیلم خوبی بود! و آموزنده هم بود برای بچه‌ها البته آموزنده‌ی خوب! :)))