آتش بس

نگار

جنجال در عروسی



+ آتش بس رو خیلی سال پیش با کیفیت افتضاح دیده بودم البته زیاد داستانش یادم نبود!! بامزه بود. ولی پسر آدم دختر حوا یه چیز دیگه است.

+ نگار رو بالاخره دیدم. اینکه می‌دونستم یه جاهایی چه اتفاق‌هایی می‌افته و اینکه اصل داستان چیه رو اعصابم بود. :/ ولی اونقدر این رامبد اینور اونور جار زده بود که به گوشم خورده بود دیگه. :/ واقعاً اینا چطوری به مغزشون می‌رسه؟ یه دیوونگی واقعی تو سریال بود که آدمو می‌ترسوند. خیلی دلم می‌خواست بدون اینکه ذره‌ای از فیلم رو بدونم٬ تو سینما می‌دیدمش و الان نظرمو می‌گفتم. ولی الان فقط می‌تونم بگم جالب بود. اون دیوونگی‌های ترسناک جالب بود. نمی‌دونم اگه یکم بیشتر بود یا یه مدل دیگه بود الان حالم بد بود یا بازم می‌گفتم جالب. :/ به هر حال تو نگار که جالب بود. یه جور عجیبی نمی‌شه توضیحش داد. البته اون همه تیراندازی و خون‌ریزی که من سرش دستم جلو چشمامه اصلاً جالب نیست! :دی :/

++ مثلاً رامبد جوان یه فیلم تخیلی این مدلی بسازه باحاله‌ها! :دی ولی یه چیزی که توش قتل و اینا نباشه. :/ ترسناکم نباشه. :دی

+ جنجال در عروسی چقدر مزخرف بود. :||| دزد و پری ازین قشنگ‌تر بود!!